چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای زیرآب زنی بهاره رهنما توسط بهنوش بختیاری چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : بازهم سلبریتی های زن در فضای مجازی شایعه سازی کردند و موج توجه رسانه ها را سوی خود جلب کردند ؛ گویا نمایش مار بازی با بازی بهاره رهنما  به کارگردانی صحرا فتحی یه خاطر بهنوش بختیاری تعطیل شده است !

نمایش ماربازی با بازی بهاره رهنما و کامبیز دیرباز که قرار بود از ۲۰ اردیبهشت ماه در سالن سمندریان اجرا شود بنا دلایلی که گفته میشود اختلافات بهنوش بختیاری و صحرا فتحی کارگردان نمایش از اجراهای گذشته است باعث ممنوع الکاری این کارگردان تئاتر شد و نمایش اخیر وی توقیف شد.

این نمایش با بازی بهاره رهنما و کامبیز دیرباز آماده اجرا شده و ابتدا در کنار سعید دشتی، نام صحرا فتحی هم به عنوان کارگردان روی پوستر نمایش نقش بسته بود. از دو روز پیش، نام صحرا فتحی از پوستر این نمایش درآمد و از فهرست عوامل کار هم حذف شد؛ اقدامی که نشان می‌داد همکاری او با «مار بازی» دچار مشکل شده است. با این‌حال، بلیت فروشی نمایش «مار بازی» از دیروز متوقف و نخستین زمزمه‌ها درباره مشکلات پیش روی اجرای آن شنیده شد.

امروز در حالی که مسوولان اداره‌کل هنرهای نمایشی بدون نام بردن از صحرا فتحی، دلیل عدم صدور مجوز اجرا برای «مار بازی» را ممنوع‌الفعالیتی یکی از عوامل آن ذکر کرده‌اند، معلوم نیست چرا با حذف نام این هنرمند از تبلیغات، «مار بازی» بازهم دچار مشکل شده است. در این راستا، صحرا فتحی در گفت‌وگو با خبرآنلاین، تنها به توضیحی کوتاه اکتفا کرد و گفت: «به من گفته‌اند کار نکن و من هم تبعیت می‌کنم.»

با توجه به کناره‌گیری صحرا فتحی از این پروژه، تنها دلیلی که برای عدم صدور مجوز اجرا برای «مار بازی» باقی می‌ماند، وجود یک شاکی خصوصی است؛ کسی که حقوق مادی این اثر را از خود می‌داند. رد پای این شاکی را می‌توان در استوری اینستاگرام بهاره رهنما پیدا کرد. رهنما که بازیگر «مار بازی» است، دیروز نوشت: «مار بازی با نشر اکاذیب توسط یکی از سلبریتی‌های به خیال خودش با نفوذ، توقیف شد. به زودی در جریان جزییات قرارتان خواهم داد. برای من و آقای دیرباز کار بسیار است. اما «کارمای» بیکار کردن ۲۵ نفر به خاطر دشمنی شخصی، بی‌شک پاگیرش خواهد شد. مدارکی هست و قانون و همکاران خوب وزارت ارشاد به زودی رسیدگی خواهند کرد.»

برای پیدا کردن نام این سلبریتی، نیاز نیست زحمت زیادی کشید، کافی است یک جستجوی ساده انجام داد و نام و عکس صحرا فتحی را در کنار او پیدا کرد که سال گذشته (تابستان و زمستان ۹۷) یک نمایش را دو بار در ایران و کانادا روی صحنه برده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا