اخبار داغ

ماجرای شکنجه جسمی مبین پسر بوشهری در کارواش چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : مبین پسربچه ای که در یک کارواش تحت شدیدترین شکنجه های جسمی و روانی قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد.
این کودک در مدت زیادی توسط برخی کارگران کارواشی در بوشهر زندانی و شکنجه شده بود به طوری که به برخی اعضای بدنش آسیب‌های جدی و جبران ناپذیر رسیده است.

حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر:
با دریافت گزارش مبنی بر کودک آزاری در یک کارواش شهر بوشهر پرونده ای در یکی از شعبه های دادسرا تشکیل و درمرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.
با شناسایی عامل و یا عاملان این کودک آزاری خاطیان تحت تعقیب و برخورد قانونی خواهد شد/ایرنا

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر اعلام کرد: بر اساس گزارش صورت گرفته به مرکز اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مبنی بر یک مورد کودک آزاری در یک کارواش در شهر بوشهر، نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی با اخذ مجوز قضایی وبا همراهی نیروی انتظامی به آنجا مراجعه که با کودکی مواجه شدند که متاسفانه مورد اذیت آزار جسمی و روانی قرار گرفته بود.

در این راستا، بلافاصله کودک به بهزیستی ارجاع و سریعاً در بیمارستان بستری شد.

در این زمینه، باپیگیری های بهزیستی آزمایش ها و معاینات لازم انجام و روند درمان جسمی وروانی وی آغاز شد. همچنین در خصوص امور قضایی و رفتار مجرمانه حادث شده، پیگیری های لازم اعم از حضوری ومکاتبه ای هم با دادستان، فرمانداری بوشهر، دفتر حمایت از کودکان دادگستری، اداره اگاهی و…صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا