چهره هاسلبریتی ایرانی

ماجرای غم انگیز مرگ مادر رویا نونهالی و اهدا پیکرش به دانشگاه + ویدیو

ماجرای غم انگیز مرگ مادر رویا نونهالی و اهدا پیکرش به دانشگاه به همراه ویدیو صحبت های رویا نونهالی در برنامه عصر جدید و روایت وصیت مادرش در این مطلب. رویا نونهالی در برنامه عصرجدید درباره ماجرای اهدای پیکر مادرش به دانشکده علوم پزشکی تهران توضیحاتی داد. مسابقه بزرگ استعداد یابی “عصر جدید” کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه استعدادیابی هستند.

رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. رویا نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

رویا نونهالی در تهران متولد و بزرگ شد و در مدرسه ژاندارک تحصیل کرد اما اصالتا اهل روستای تاکر بخش بلده شهرستان نور استان مازندران است. رویا نونهالی چهار خواهر دارد و پدرش سال ۹۱ درگذشت.

فعالیت هنری رویا نونهالی از سال ۱۳۶۲ با بازیگری در تئاتر شروع شد. فعالیت در سینما از سال ۱۳۶۶ با حضور در فیلم «یار در خانه و…» ساخته خسرو سینایی و بازی در تلویزیون سال ۱۳۸۱ با مجموعه «خواب و بیدار» آغاز شد. رویا نونهالی اولین بازیگر زنی است که بلافاصله بعد از ورودش به سینما سیمرغ بلورین را از آن خود کرد.

ماجرای غم انگیز مرگ مادر رویا نونهالی
ماجرای غم انگیز مرگ مادر رویا نونهالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا