اخبار داغ

ماجرای نجات خواهر محمد طاها(دختر مانتو قرمز) در حادثه تروریستی اهواز

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای نجات خواهر محمد طاها(دختر مانتو قرمز) در حادثه تروریستی اهواز

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

یکی از عکس هایی که از حادثه تروریستی رژه اهواز بسیار منتشر شده نجات دختری با مانتوی قرمز توسط یک سرباز است. امروز مشخص شده این دختر، خواهر محمدطاها اقدامی، کودک شهید حادثه تیر اندازی است. او به طرز معجزه آسایی از این مهلکه جان سالم به در برد و توسط سرباز فداکار از محل حادثه دور شد.

پدر محمدطاها اقدامی شهید ۴ ساله واقعه تروریستی اهواز، به جوان گفت: غیر از محمدطا ها که شهید شد من یک دختر به نام مبینا دارم. خانواده من برای دیدن رژه رفته بودند که تروریست ها از پشت جایگاه به سوی مردم تیراندازی می کنند، همسرم محمدطا ها را در آغوش می گیرد تا جان بچه را حفظ کند. گلوله از پای همسرم رد می شود و به شکم محمدطا ها اصابت می کند. یک گلوله دیگر هم مستقیم به پای محمدطا ها می خورد.

طا ها که فریاد می زند یکی از همکاران ارتشی محمدطا ها را در آغوش می گیرد و به آن نیروی سپاه که عکسش هم منتشر شد می سپارد و آن برادر سپاهی هم محمدطا ها را به بیمارستان می رساند. دخترم مبینا همان دختری است که در عکس ها مانتوی قرمز به تن دارد و آن سرباز ایشان را از محل حادثه به جای امن منتقل می کند و همسرم را هم که مجروح شده بود دو سرباز نیروی انتظامی از محل دور می کنند و یکی از بچه های سپاه ایشان را از محل حادثه به بیمارستان می رساند.

وی افزود: وقتی پسرم محمدطا ها تیر می خورد، دخترم مبینا باروسری خود پای تیر خورده برادر کوچکش را می بندد تا جلوی خونریزی را بگیرد. البته قبل از اینکه همکاران ارتشی، دخترم را از حادثه دور کنند، دخترم هم مجروح می شود و یک گلوله از کنارپیشانی و گلوله دیگر ازکنار کتفش رد می شود و او به صورت سطحی مجروح می شود که آن سرباز شجاع ارتش وقتی وضعیت دخترم را می بیند او را از مهلکه نجات می دهد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای نجات خواهر محمد طاها(دختر مانتو قرمز) در حادثه تروریستی اهواز

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا