چهره هاسلبریتی ایرانی

چرا شاهرخ استخری عکس همسرش را منتشر نمی کرد ؟ ماجرای انتشار عکس سپیده بزمی پور

چرا شاهرخ استخری عکس همسرش را منتشر نمی کرد ؟ ماجرای انتشار عکس سپیده بزمی پور چه بود؟ به همراه ویدیو صحبت های شاهرخ استخری در خصوص دلایل تصمیمش. شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون درباره چرایی انتشار عکس‌های خانواده اش توضیح می‌دهد و می‌گوید عده‌ای از مردم فکر می‌کنند که او به همسرش اجازه انتشار عکسش در فضای مجازی را نمی‌دهد.

شاهرخ استخری بازیگری است با سریال دلنوازان به شهرت رسید و بعد از آن در مجموعه‌های مختلف تلویزیونی ایفای نقش کرد. استخری بر خلاف اکثر سلبریتی‌ها عکس همسرش را منتشر نمی‌کرد، انتشار عکس همسرش با حواشی دیگری روبرو شد!

شاهرخ استخری عکس همسرش را منتشر نمی کرد
شاهرخ استخری عکس همسرش را منتشر نمی کرد

چندی قبل سپیده بزمی‌پور بعد از چند سال زندگی مشترک با شاهرخ استخری با انتشار عکس خود و همسرش نوشت:  خدارو هزار مرتبه شکر که به دنیا اومدى تا یار و همدم من بشى و خیلى روزا رو با هم پشت سر بذاریم… چقدر پناه و نبات خوشبختن که تورو دارن… تو قهرمان زندگیشونى و عشق زندگى من… دوستون دارم مهربوناى من…

این پست حواشی زیادی را ایجاد کرد طوری که استخری را وادار به توضیح کرد و نوشت: میگن شاهرخ استخری از همسرش رونمایی کرده. یزید مگه آیفونه؟!
برخی کاربران به انتشار این تصویر انتقاد کردند و گروهی هم نظر دیگری داشتند که در ادامه آمده است:

بی‌نام: حالا که چی مشکلات مملکت و مردم حل شد از رونمایی خانوم همون ناشناخته بودی بهتر بود.
بنده خدا: انتشار عکس خصوصی سلبریتی‌ها پسندیده نیست زیرا باعث میشه افراد مشهور زندگی خصوصی خودشون را به فضای عمومی بیارن که بعدها ضررش به چشم خودشون میره.
روشناء: خوشبختیشون ربطی به بقیه نداره این کارا فقط دل سوزوندنه شاید کسی همسر نداشته باشه شاید کسی خوشبختی اینارو نداشته باشه شاید کسی بچه نداشته باشه و…..
prsbvb❤: خوب که چی الان چکار کنیم مرفهین بی درد دیدن دارن مگه !!!!
بی‌نام: آقای استخری ادای پدرهای دلسوز رو در می یاره در جامعه پدرهایی وجود داره که با دست خالی آنقدر عشق واقعی به فرزندانشون نشون می دن که هیچ دوربینی قادر به ثبت اون لحظه ها رو نداره.

hamid: حالا همه چی مملکت حل شده فقط مونده بود زن شاهرخ استخری.

alireza.ngh.80: زندگی خودشونه، خودشون هم میدونن چجوری زندگی کنن!! به ما هیچ ربطی نداره!

بی‌نام: با این نظرهاتون برای همین بود که آقای استخری نمی‌خواستند آدمهایی مثل شماها عکس همسرشون رو ببینید مردم ما چی هستند؟

mehrbanoo: این همه براتون آرزوهای خوب کرده بعد بعضیاتون چقدر بیرحمانه توهین میکنید دلتون رو از پلیدیها پاک کنید.

mehdi px:شاهرخ استخری یکی از بازیگران بدون حاشیه ایرانه خیلی خوبه مثل بعضی ها نیست زندگیشو رخ بعضی ها بکشه یا بخواد خودشو نشون بده….

Nazgol٩١: دوستان مگه نگفته بود خانومش بزرگ شده بلژیکه؟ چیکار به حجابش دارین. دوست دارین کسی خواسته یا ناخواسته خودِ شما رو قضاوت کنه؟

sam khoz: بعضی ها انگار بیمارن یا از روی حسادت نظر میدن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا