تلویزیون

ماجرای کامل سریال بانوی عمارت شبکه سه

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای کامل سریال بانوی عمارت شبکه سه

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

 

سریال بانوی عمارت این روز ها روی آنتن شبکه سه سیما است و تاکنون توانسته است مخاطبان زیادی را سوی خود جذب کند . سریال بانوی عمارت داستانی جذاب و دیدنی دارد .

 

از بازیگران سریال بانوی عمارت می توان به  پانته‌آ پناهی‌ها / علیرضا شجاع نوری / اندیشه فولادوند / غزل شاکری / رامتین خداپناهی / سیروس میمنت / حسام منظور / شبنم فرشاد جو / مینا وحید / نیکی نصیریان / مهتاج نجومی / صالح میرزا آقایی / احسان امانی / محمد فیلی / فریدون سورانی / حسن سرچاهی / احمد یاوری / مریم مؤمن / پاوان افسر / مهری آل آقا / صادق ملک / مجید سعیدی / سعید بحرالعلومی اشاره نمود .

سریال بانوی عمارت کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می‌رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.رخی از شخصیت‌های تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که به عنوان مثال یکی از شخصیت‌های ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا اینکه ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما این گونه که آن را در درام خودمان استفاده می‌کنیم چرا که پیش از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویدادهای تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیشبرد قصه داشته باشیم.

 

 

 

 

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای کامل سریال بانوی عمارت شبکه سه

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا