چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس منتشر شده از مادر سمانه پاکدل

مادر سمانه پاکدل – سمانه پاکدل با منتشر کردن عکس جدیدی از خود و مادرش صفحه شخصی خود را بروز کرد.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.سمانه پاکدل در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

مادر سمانه پاکدل

عکس جدید و زیبایی از مادر سمانه پاکدل

سمانه پاکدل متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است.

مادر سمانه پاکدل

عکس های آتلیه ای  سمانه پاکدل

وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌ است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.به گفته ی خود سمانه پاکدل جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال ۸۸ به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده استکه سمانه پاکدل با این سریال به شهرت رسید.

مادر سمانه پاکدل

تصاویر کمتر دیده شده از سمانه پاکدل

هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵، هنرپیشه ایرانی است.هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

اودر مورد سهیلی زاده اینگونه می گوید:کارگردان مانند پدری مهربان نه تنها به بازیگران هنگام بازی آرامش می داد، بلکه برای تمام صحنه ها از نظر بازیگران هم استفاده می کرد و می خواست دیالوگ ها را آنطور که راحت ترند، اما صحیح بیان کنند. این بازیگر درباره حضور بازیگران پیشکسوت همچون پرویز فلاحی پور گفت:نمی دانم چگونه از کمک بازیگرانی چون آقای فلاحی پور، خانم کوثری و… تشکر کنم. آنها نهایت همکاری را با بازیگران جوان کردند. از زحمات سهیلی زاده کارگردان، ایرج محمدی و مهران مهام تهیه کنندگان و امیر سلیمانی دستیار کارگردان قدردانی می کنم که کمک زیادی به من کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا