چهره هاسلبریتی ایرانی

مارال فرجاد چه سرطانی دارد ؟

در این مطلب از سایت مجله اینترنتی کولاک درباره ابتلا مارال فرجاد به سرطان می خوانید.

مارال فرجاد به سرطان مبتلا است؛ خبری تلخ و تکاندهنده اما خود این بازیگر روحیه اش را از دست نداده و قوی و پرامید با این بیماری مبارزه می کند. او دوران سختی را پشت سر گذاشته و اکنون حال بهتری دارد.

مارال فرجاد فرزند بازیگر پیشکسوت جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد است. او متولد مرداد سال ۱۳۶۱ است و در رشته عکاسی درس خوانده. مارال بازیگری را از سال ۸۴ با فیلم شام عروسی شروع کرد و آخرین بار او را در سریال باخنمان دیدیم. این بازیگر گفته موهایم دوباره رویید و امروز حال بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چراکه این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت… تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثل یک نقش سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ـ با خبرنگار مجله‌ گلمور در مجارستان است که روند درمان و بهبودی او را با تیتر “زن قوی” سوژه‌ گفت‌وگو قرار داده است. آن‌چه برای آن‌ها جذاب آمده چالش یک زن بازیگر ـ که چهره و اندامش مهم‌ترین ابزار حرفه‌اش هستند ـ در رویارویی و مبارزه با سرطان است.

مارال فرجاد سال گذشته دچار این بیماری شد و پس از طی مراحل سخت درمان، اینک در شرایط بهتری قرار گرفته و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیل درمان دوباره به صحنه و پرده‌ سینما بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا