چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل ماه چهره خلیلی | ماجرای فوت ماه چهره خلیلی در لندن

ماه چهره خلیلی کیست ؟ به همراه زندگینامه و بیوگرافی کامل و عکس خانم بازیگر همچنین ماجرای فوت ماه چهره خلیلی در لندن و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. مرگ ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون باعث تاثر بسیاری از طرفداران وی شد.
ماه چهره خلیلی کیست
ماه چهره خلیلی کیست
خبر فوت این بازیگر را پرستو صالحی در پیج اینستاگرامش داد.پرستو صالحی ـ بازیگر و از دوستان این هنرمند ـ در گفت و گویی با ایسنا این خبر را تایید و اظهار کرده است که زنده یاد ماه‌چهره خلیلی که به همراه خانواده‌اش در انگلیس زندگی می‌کرد، امروز (۱۷ مرداد ماه) در این کشور دار فانی را وداع گفت.

ماه چهره خلیلی متولد ۱۳۵۵ تهران و دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود. او نوه دختری پروین سلیمانی و از سال ۱۳۸۲ مشغول به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون بود. علت فوت این بازیگر بیماری ای عنوان شده است که از مدت ها قبل به آن دچار شده بود اما در زمان حیاتش به هیچ وجه تمایلی نداشت که رسانه ای شود.

ماه چهره خلیلی در ۲۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان دارد و دوره بازیگری را در method school لندن گذرانده‌است. او نوه دختری پروین سلیمانی است.

ماه چهره خلیلی وقتی تنها ۵ سال داشت به همراه خانواده خود به انگلیس مهاجرت کردند او در آنجا علاوه بر معماری دورها بازیگری را در مدرسه بازیگری لندن گذراند. در سال ۱۳۸۱ بعد از نزدیک به ۲۲ سال زندگی در انگلیس به ایران بازگشت.

بعد از بازگشت به ایران همراه مادر بزرگ معروف خود پروین سلیمانی از بازیگر قبل از انقلاب به دیدن همکاران وی میرفت که در یکی از این دیدار ها با ایرج قادری کارگردان معروف آشنا شد. خلیلی در این خصوص چنین گفته است:

«با مادربزرگم به دیدن او در دفتر کارش رفتیم و همانجا ایشان از من برای بازی در فیلم چشمان سیاه در سال ۱۳۸۱ دعوت کرد.

بعد از اولین بازی که مجبور به بازگشت به ایران شدم برای بازی در فیلم ازدواج به سبک ایرانی حسن فتحی دعوت شدم اما بخاطر ته لهجه انگلیسی مدتی در کلاس های استاد سمندریان بودم.

ماجرای فوت ماه چهره خلیلی
ماجرای فوت ماه چهره خلیلی
در میان انواع ازدواج‌هایی که در صنوف مختلف صورت می‌گیرد، ازدواج‌های سینمایی به واسطه جذابیت سینما برای مردم، زیرذره‌بین جامعه قرار دارند و خیلی زود سر و صدا به پا می‌کنند. آخرین مورد از ازدواج‌های سینمایی که همین چندی پیش در سایت‌های اینترنتی سر و صدای زیادی به همراه داشت، ازدواج ماه چهره خلیلی، بازیگر خوب و پرکار کشورمان بود.
تیتر خبر این بود: «ازدواج ماه چهره خلیلی با یکی از تصویربرداران مطرح سینما!» در این خبر اسمی از همسر خلیلی برده نشده بود تا بازار شایعات در این مورد حسابی داغ شود و هرکسی از ظن خودِ یار خانم خلیلی را پیدا کند. ماه چهره خلیلی در ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۳ با ابراهیم اشرفی ازدواج کرد. ابراهیم اشرفی متولد ۱۳ دی ۱۳۵۲ در تهران، فیلمبردار است.

همسر ماه چهره خلیلی نیز از هنر دور نیست و بعنوان فیلمبردار و مدیر فیلمبردار فعالیت میکند از جمله کارهای او می توان به فیلم های سینمایی شب بیرون – تنها در چند دقیقه سکوت و … اشاره کرد. این زوج با وجود اینکه براحتی میتوانستند در انگلیس فرزند خود را بدنیا بیاورند اما تصمیم گرفتند در ایران بچه دار شوند، آنها یک پسر بنام پرواز متولد سال ۹۴ دارند.

ماجرای فوت ماه چهره خلیلی در لندن
ماجرای فوت ماه چهره خلیلی در لندن
 فوت ماه چهره خلیلی در لندن
فوت ماه چهره خلیلی در لندن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا