اخبار داغ

متهم شدن خواننده پاپ به فساد فی الارض، محسن لرستانی کیست؟

محسن لرستانی کیست؟ نام این شخص که گفته می شود خواننده است در برخی از خبرگزاری ها با عنوان خواننده متهم به فساد فی الارض منتشر شده است. یک وکیل دادگستری از صدور کیفرخواست برای محسن لرستانی –خواننده– و ارجاع پرونده او به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد.

محسن لرستانی کیست؟
محسن لرستانی کیست؟

سید کاظم حسینی وکیل مدافع محسن لرستانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: موکلم ۱۲ اسفندماه سال ۹۷ در منزل مادرش در سعادت آباد بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

وی افزود: پرونده موکلم با صدور کیفرخواست به اتهام افساد فی الارض و با شکایت مدعی العموم به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب ارسال شده است. حسینی تصریح کرد: موضوع اتهامی موکلم در رابطه با مسایل اخلاقی و خصوصی بود که در فضای مجازی منتشر کرده بود و او شاکی خصوصی ندارد.

محسن لرستانی سال ۱۳۵۸ در کرمانشاه به دنیا آمد. ارستانی از خواننده های لک کرمانشاهی غرب ایران اسـت و مخاطبان زیادی در بین برخی از اهالی این منطقه دارد.

لرستانی ابتدا کارش رابه صورت گروهی و چند نفره انجام می داد و با ضبط صدا آن را به صورت سی دی در بازار منتشر می کرد. وی یکی از چهره‌هایی بود کـه خیلی زود توانست بـه شهرت برسد انتشار آهنگ بچه گدا و لیلاجان بـه شهرت بسیار زیادی رسید و بر سر زبانها افتاد.

نام اصلی این خواننده محسن پورمست می باشد که بنا به دلایلی گفته نشده فامیلی خود را تغییر داده است و حالا با نام لرستانی مشهور است. لرستانی در ساخت و انتشار ویدیو کلیپ نیز فعالیت داشته است و چندین موزیک ویدیو او از شبکه های ماهواره ای پخش شده و می شود. چندی قبل برخی از سایت ها شایعه قتل وی را منتشر کردند اما این خبر واقعیت نداشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا