چهره هاسلبریتی ایرانی

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در فصل چهارم سریال بچه مهندس کیست؟

در این مطلب از مجله اینترنتی کولاک به معرفی محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در فصل چهارم سریال بچه مهدس پرداخته ایم. با ما همراه باشید. محمدرضا رهبری متولد ۵ دی سال ۱۳۶۱ است. او لیسانس تربیت بدنی دارد و فعالیت حرفه ای خودش را از سال ۱۳۸۴ شروع کرده است.

یونا تدین، مانی رحمانی و روزبه حصاری بازیگرانی هستند که پیش از این در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس بازی کرده اند.

این سریال ابتدا برای سه فصل نوشته شده بود اما به دلیل محبوبیت زیاد تصمیم بر ادامه کار گرفته و همان ابتدا اعلام شد حضور روزبه حصاری در نقش جواد جوادی قطعی است اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت حصاری به صورت ناگهانی از این مجموعه کنار گذاشته و شنیده شد دلیل این اتفاق توقعات مالی این بازیگر بوده است.

در نهایت محمدرضا رهبری بازی در نقش جواد جوادی در در سریال بچه مهندس ۴ برعهده گرفت. او در شرایطی این نقش را قبول کرد که می داند ریسک زیادی کرده و کارش بسیار دشوار است.

محمدرضا رهبری متولد سال ۱۳۶۱ است و در رشته تربیت بدنی درس خوانده اما در کارگاه آزاد بازیگری زیرنظر امین تارخ و سایر استاید دوره های بازیگری را طی کرده و از  سال ۹۵ به صورت جدی و حرفه ای با سریال پرستاران وارد عرصه بازیگری شد البته قبل از آن هم تجربیاتی داشت و حتی اجرا را هم آزموده بود.

محمدرضا یک خواهر به نام مهسا دارد و ظاهرا تنها فرزند پسر خانواده است. چون مهسا زیر یکی از پست های او در اینستاگرام محمدرضا را داداش یکی یک دونه معرفی کرده است.

این بازیگر بنا به اعلام خودش متاهل است.

فیلم ها و سریال های محمدرضا رهبری

رهبری در سریال میوه ممنوعه که بسیار پربیننده بود و حسن فتحی آن را ساخته است، بازی کرد و دومین تجربه خود را در کارنامه اش به ثبت رساند. او تا قبل از مهندس در مجموع در ۱۰ فیلم و سریال حضور داشت که هم کارهای طنز در آن ها دیده می شود و هم کارهای جدی. لیست آثار رهبری را در ادامه ملاحظه کنید:

سریال خانه امن(۱۳۹۹)

سریال دادزن(۱۳۹۹)

فیلم سرزمین آبی(۱۳۹۸)

فیلم ایکس لارج(۱۳۹۷)

فیلم بهت(۱۳۹۶)

فیلم شانه دوست(۱۳۹۰)

سریال دوردست ها

سریال چرخ فلک

سریال میوه ممنوعه

سریال پرستاران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا