اخبار داغ

محمود سعادت و مجید شکاری قضات سلب صلاحیت شده کیستند؟+فیلم

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

محمود سعادت و مجید شکاری قضات سلب صلاحیت شده کیستند؟+فیلم

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سی امین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: اتفاقاتی در قم رخ داد و شعار‌هایی داده و نوشته شد که از ناحیه افراد زیادی رد شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: اخیرا حکم ۲ قاضی متخلف به نام‌های محمود سعادت فرزند حسنعلی رئیس شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری اصفهان به اتهام فساد اخلاقی به انفصال دائم از فعالیت های قضایی و مجید شکاری رئیس شعبه ۱۰۲۴ شعبه ۲ کیفری تهران در دادگاه به سلب مسئولیت قضایی محکوم شدند.
وی افزود: مه آفرید زمان دستگیری ۲۹۰۰ میلیارد تومان بدهی داشت. کل این مال بازگشت و از ایشان ۶۲۵ میلیارد تومان جزای نقدی اخذ شد.
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: از متهمان دیگر این پرونده که بعضی هنوز حکم قطعی ندارند، بیش از ۴ هزار میلیارد تومان وصول شده است. چیزی در حدود ۳٫۵ میلیون دلار و یورو محکوم شده اند.

قضاتی هستند که دچار فساد می‌شوند و افرادی که سلب صلاحیت از آنها می‌شود معرفی خواهیم کرد و یکی دو نفر حکم آنها قطعی شده اما عکس‌ها را ندارم.

رئیس شعبه دادگاه کیفری اصفهان محمود سعادت فرزند حسینعلی به اتهام فساد اخلاقی به سلب صلاحیت و انفصال دائم محکوم شد و این رای در تاریخ ۲۲ مردادماه قطعی شد.

مجید شکاری رئیس شعبه ۱۰۲۴ دادگاه کیفری دو تهران به اتهام اخذ رشوه محکوم به سلب صلاحیت قضایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای گفت: اینکه مردم فکر می‌کنند ۳ هزار میلیارد را بردند و خوردند و برخوردی نشد، نخیر این طور نیست.

 

 

 

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

محمود سعادت و مجید شکاری قضات سلب صلاحیت شده کیستند؟+فیلم

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا