اخبار داغ

مخدوش کردن فردوسی پور با تاکتیک زورکی!

سید امید صادقی، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

دیروز وقتی آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر خود خبر از دستکاری در نتایج جشنواره جام جم را داد افکار عمومی در شوک عمیقی فرو رفتند و بی اختیار به تمام نظر سنجی ها و نتایج مسابقاتی که یک پای آن رسانه ملی است شک کردند!

فردوسی پور+ گلزار
شاید هم این اتفاقات کار خدا باشد تا یک تشکیلات غیر شفاف را به گونه ای که تصور نمی رفت نزد مردم رسوا کند و حالا این چالش بزرگ به نوعی گریبان مدیران صدا و سیما را گرفته که خلاص شدن از آن به این زودی ها میسر نیست!

در خصوص اتفاق تاسف باری که رخ داده و وزیر جوان ارتباطات هم شهامت افشای آن را داشته است دست های پشت پرده آمار مربوط به رای مسابقه برنده باش را به طرز حیرت انگیزی افزایش داده اند و این موضوع وقتی عجیب تر به نظر می رسد که بدانیم تنها رقیب برنده باش برای کسب بیشترین آرا برنامه نود عادل فردوسی پور بوده است که مدتهاست به طور علنی مورد غضب مدیر جوان شبکه سوم که از اقوام دکتر حداد عادل است قرار دارد!
در این میان گفته می شود که هدف اصلی از این کلاهبرداری رسانه ای و دیجیتالی حذف برنامه نود و فردوسی پور از صفحه روزگار بوده تا به نوعی نشان داده شود که این برنامه از چشم مردم افتاده است و بر همین اساس رای۱۵ میلیون ایرانی بدون اینکه خودشان هم بدانند به سود برنامه برنده باش مصادره شد تا تصویری سیاه از صدا و سیما در ذهن مردم ترسیم شود!
جالب تر اینکه آمار سود آوری شرکت در این نظر سنجی نیز شگفت آور است و چنانچه این این آرا از طریق عضویت در اپلیکیشن چلچله صورت گرفته باشد از هر نفر روزانه ۵۰۰ تومان کسر می گردد که مجموع آن در هر روز ۷۵۰ میلیون تومان و در یک ماه ۲۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان می شود!
و نکته آخر اینکه صدا و سیما همین سه روز قبل اجازه یافت تا با برداشت ۲۵۰۰ میلیارد تومانی از صندوق ذخیره ارزی با پول و سرمایه بیت المال به چنین اقدامات خجالت آوری دست بزند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا