چهره هاسلبریتی ایرانی

مدل عینک دودی آناهیتا درگاهی ویژه تابستان بسیار زیبا و خفن

مدل عینک دودی آناهیتا درگاهی / آناهیتا درگاهی با منتشر کردن عکس جدید و زیبایی از خود همراه با عینک دودی بسیار زیباش که مناسب تابستان امسال می باشد که شما خانم های مد روز و باسلیقه می توانید نمونه برداری کنید و از این مد عینک برای تابستان تهیه و استفاده کنید با مجله کولاک همراه باشید تا از اخبار روز و اخبار مد روز مطلع شوید. آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر کشورمان هفتم بهمن ماه ۱۳۶۵ در تهران متولد شد و آموزش نقاشی را با تشویق های پدرش از همان دوران کودکی آغاز کرد.

مدل عینک دودی آناهیتا درگاهی

مدل عینک دودی آناهیتا درگاهی

عکسی از عینک دودی لاکچری آناهیتا درگاهی 

بازیگر و نقاش امروز دنیای هنر ۷ سال بیشتر نداشت که آموزش نقاشی را نزد عباس کاتوزیان نقاش معروف آغاز کرد و و این هنر را به صورت جدی تا به امروز دنبال کرد.

مدل عینک دودی آناهیتا درگاهی

زیباترین عینک دودی های بازیگران مناسب تابستان ۹۹ – آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی تعلیم هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد استاد عباس کاتوزیان آغاز کرد. از همان سن مراتب این حرفه را یکی‌یکی طی کرد و تاکنون چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است.همچنین در چند نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعدآباد، گالری کمال‌الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت داشته است. آناهیتا درگاهی طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را نیز بر عهده داشته است.

مدل عینک دودی آناهیتا درگاهی

عکس جدید آتلیه ای  آناهیتا درگاهی همراه با عینک دودی زیبا و خاصش

آناهیتا درگاهی تابحال نمایشگاه های مختلفی کاخ نیاوران، گالری سیحون، موزه هنرهای زیبای کاخ سعدآباد، گالری کمال الملک به صورت انفرادی و گروهی برگزار کرده است.آناهیتا درگاهی تابحال دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او یک تجربه ناموفق در کنار محمد پروین بود و همسر فعلی او اشکان خطیبی بازیگر کشورمان است.

مدل عینک دودی آناهیتا درگاهی

جدیدترین تصاویر کمتر دیده شده از مدل عینک دودی آناهیتا درگاهی

بانوی هنرمند اولین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. در سال ۱۳۹۴ هم توسط استادش برای بازی در فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» برگزیده شد. این فیلم در ۵ بخش جشنواره فیلم فجر نامزد شده و همین تأثیر به سزایی هم در دیده شدن آناهیتا درگاهی حتی در همان نقش تقریباً کوتاه داشت.ایفای نقشی بازهم کوتاه در فیلم «زرد» ۱۳۹۵ دومین فعالیت سینمایی آناهیتا درگاهی بود.رامبد جوان فیلمی با نام قانون مورفی را ساخته است که آناهیتا درگاهی یکی از این بازیگران است که در این فیلم ایفای نقش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا