چهره هاسلبریتی ایرانی

مرتضی علی آبادی بازیگر نقش فریبرز در سریال از یادها رفته کیست؟ +بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک: مرتضی علی آبادی فرزند محمد علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، است. وی در سریال از یادها رفته در نقش فریبرز به ایفای نقش پرداخته است.

مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی اولین بار به‌عنوان بازیگر در سریاتل شمعدونی ساخته سروش صحت ظاهر شد. او علاوه بر این در سریال‌های لیسانسه ها و چرخ و فلک نیز حضور داشت و در سریال فوق لیسانسه ها هم بازی کرده است.

مرتضی علی آبادی فرزند محمد علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد، است.

مرتضی که متولد ۲۸ فروردین سال ۱۳۶۱ در تهران است قبل از این‌که در سال ۹۴ وارد عرصه بازیگری شود به‌عنوان مدیر مدیر ورزشی کار می‌کرد.

این بازیگر زندگی شخصی نسبتا پرحاشیه‌ای داشته است. او در سال ۹۲ با صبا راد، مجری و گوینده معروف رادیو و تلویزیون ازدواج کرد. خبر این ازدواج بازتاب‌های گسترده‌ای داشت اما مهر سال ۹۵ خبر طلاق این زوج منتشر شد.

مرتضی علی آبادی درباره علت طلاق گفت: وقتی کسی با یک شخصیت مشهور ازدواج می‌کند باید بداند این ازدواج معمولی نیست و شریاط سختی دارد.

صبا راد دو سال بعد از جدایی از وی با مانی رهنما، خواننده پاپ ازدواج کرد اما مرتضی هنوز ازدواج مجدد نکرده است و به نظر می‌رسد بیشتر روی بازیگری تمرکز کرده است.

منبع: دوات آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا