اجتماعیاخبار داغ

مرتضی کهنسال مدعی طب اسلامی کیست ؟ ماجرای فوت بیمارام کرونایی با تماس مرتضی کهنسال

مرتضی کهنسال مدعی طب اسلامی کیست ؟ ماجرای فوت بیماران کرونایی با تماس مرتضی کهنسال چه بود اطلاعات تکمیلی از حکم بازداشت این روحانی را بخوانید.

مرتضی کهنسال همان روحانی حامی طب اسلامی است که ویدئوی خود از حضور بر بالین تعدادی بیمار مبتلا به کرونا را منتشر کرد. در این ویدئو وی در حال توصیه‌هایی به بیماران و نیز پیشنهاد بو کردن ماده‌ای که در دست داشت از سوی بیماران است.

این ویدئو با واکنش‌های متفاوتی به ویژه واکنش تند وزارت بهداشت مواجه شد. سایت گیل خبر که خبر از درگذشت یکی از این بیماران داده بود، در خبری دیگری که منتشر کرد آورده است: حکم بازداشت مرتضی کهنسال (مدعی طب اسلامی) صادر شد. شنیده ها از منابع آگاه حاکی از صدور حکم بازداشت مدعی طب اسلامی در بندر انزلی است.

مرتضی کهنسال مدعی طب اسلامی کیست
مرتضی کهنسال مدعی طب اسلامی کیست

فایل صوتی که مربوط به مرتضی کهنسال آخوندی که حکم بازداشتش بخاطر حضور در بیمارستان کرونایی ها صادر شده در روز یکشنبه ۳ فروردین منتشر شده:

«من وصیت هارو نوشتم. هروقت هم که بخوام اینور اونور برم، غسل شهادت میکنم. میدونم آخرش ترور میکنند، میگن که اینم نتیجه اعتقادات شما به دین و پشت(پا) زدن به علم»!

گفته می شود مرتضی کهنسال از شاگردان شیخ تبریزیان است. تبریزیان مدعی است پدر طب اسلامی است و درمان تمامی امراض را در طبی که او آن را طب اسلامی نامیده، دارد!

پس از واکنش افکار عمومی و جامعه پزشکی نسبت به ملاقات مدعی طب اسلامی با بیماران در بیمارستان شهید بهشتی انزلی، منابع آگاه از صدور حکم جلب وی در روز گذشته توسط دادستانی این شهرستان با هماهنگی دادستان مرکز استان و ویژه روحانیت خبر می دهند.

شنیده می شود متهم در حال حاضر در شهرستان بندر انزلی نبوده و تلفن همراه خود را خاموش کرده است. البته این خبر هنوز از سوی مراجع رسمی تایید یا اعلام نشده است. از این روی نمی‌توان صحت آن را تایید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا