اخبار داغ

مرضیه امیری خبرنگار بازداشتی که به زندان اوین منتقل شد کیست ؟

مجله اینترنتیکولاک : در حاشیه نشست خبری امروز عوامل برنامه عصرجدید با دانشجویان دانشگاه تهران یکی از دانشجویان به ماجرای دستگیری مرضیه امیری روزنامه نگار روزنامه شرق اشاره کرد و از عوامل عصر جدید توضیح خواست .

علیخانی در پاسخ به دانشجوی نام برده گفت : علیخانی خطاب به دانشجویی که درخواستی برای مطرح شدن نام «مرضیه امیری» دانشجوی خبرنگاری که چند روز پیش خبر بازداشتش در فضای مجازی منتشر شد هم گفت: خانم من به شما حق می‌دهم که این موضوع برای‌تان اولویت داشته باشد. نکته من این است دوستانی که عصبانی، خسته و رنجیده هستند حق دارند اما من برنامه ساز چه کاری می‌توانم بکنم؟

ما کاری را برای مردم شروع کرده‌ایم که سخت‌ترین کار عمرم است. هدفمان این است که مردم به صحنه بیایند و استعدادها دیده شوند. شعار ما در «ماه عسل» این بود که این برنامه رسانه مردم بدون رسانه بود و «عصر جدید» هم همینطور است.

به گزارش کولاک به نقل از ونا نیوز مرضیه امیری خبرنگار بازداشت‌شده روزنامه شرق، به زندان اوین منتقل شده است.

براساس گزارش‌ها، امیری که برای پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان روز جهانی کارگر به بازداشت‌گاه وزرا رفته بود، در آن‌جا بازداشت و در حال حاضر به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است.

در جریان تجمع کارگران در روز جهانی کارگر مقابل مجلس شورای اسلامی، پلیس ده‌ها نفر از تجمع‌کنندگان را بازداشت کرده بود. مرضیه امیری برای پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان به سمت بازداشت‌شگاه وزرا رفته و در آن‌جا دستگیر شده بود.

مرضیه امیری پیش‌ از این و در جریان اعتراضات سراسری دی ماه ۱۳۹۶ نیز بازداشت و به مدت سه روز بازجویی شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا