اخبار داغسلامت

معجزه پودر چاقی جینسینگ برای افزایش وزن

پودر چاقی جینسینگ معجزه ای برای افزایش وزن افراد لاغر.

کولاک ، محمد سیمری : از دیرباز تاکنون انسان از گیاهان، استفاده های بی شمار و فراونی برای بهبود بیماری ها و مشکلات جسمی خود داشته اس. از جمله ی این گیاهان پر خاصیت، گیاه جینسینگ می باشد. جینسینگ نام گیاهی با یازده گونه ی مختلف است! این گیاه که با گیاهی نیروزا و مقوی شهرت دارد در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی را ایفا می نماید و ماده ی اولیه ی تهیه ی پودر چاقی جینسینگ نیز به شمار می آید.

گیاه جینسینگ

جینسینگ در اصل به عنوان گیاهی دارویی در سرزمین چین باستان مورد استفاده قرار می گرفت. حتی شواهد استفاده از آن به قرن شانزدهم میلادی نیز باز می گردد! در سال ۲۰۱۰ میلادی تقریبا چیزی در حدود هشتاد هزار تن جینسینگ در چهار کشور کره جنوبی، چین، کانادا و همچنین ایالات متحده آمریکا تولید شد. امروزه این گیاه در ۳۵ کشور جهان فروخته می شود و فروشی بیش از ۲ میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید جینسینگ یکی از محبوب ترین درمان های خانگی برای رفع بسیاری از مشکلات انسان از گذشته تا به امروز به شمار می آید! گفته می شود هم جینسینگ آمریکایی و هم جینسینگ آسیایی، هر دو می توانند انرژی انسان را تقویت نمایند، سطح قند و کلسترول خون را پایین آورند و همچنین استرس انسان را کاهش دهند و مهم تر از همه از پیری زودهنگام پیشگیری به عمل آورد.

ریشه گیاه جینسینگ

همچنین جینسینگ پتانسیل ضد سرطانی دارد و به افزایش قدرت جنسی، کاهش وزن، کنترل بیماری دیابت، کاهش ناراحتی های قاعدگی، افزایش سلامت مو و نیز حفاظت از پوست انسان کمک می کند.

لازم به بیان است خواص نام برده شده در بالا، به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید یا ginsenoside در ریشه ی این گیاه است! هر چه ریشه ی این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد؛ پس می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه جینسینگ، خواص درمانی و دارویی ریشه ی آن نیز افزایش می یابد! ریشه جینسینگ می تواند بیشتر از صدها سال زندگی کند.

چاقی خود را تضمین کنید!

پودر چاقی جینسینگ چیست؟

چاق شدن و یا داشتن اندامی متناسب و ایده‌ آل برای هر انسانی دلپذیر است و افرادی که کمبود وزن دارند، اغلب به دنبال روشی هستند که به کمک آن بتوانند ظاهر اندام خود را بهتر نمایند!

شاید شما نیز درباره پودر چاقی جینسینگ، چیزهایی شنیده باشید! پودر تجاری جینسینگ، یکی از معروف ترین پودرهای چاقی است که در بازار به فروش می‌ رسد. پودر چاقی جینسینگ، پودر تهیه شده از گیاه جینسینگ آسیایی و محصول کشور کره می باشد. لازم به بیان است پودر حاصل از این گیاه جینسینگ که به نام “جینسینگ چینی” نیز معروف است، در واقع بهترین شکل موجود از گیاه جینسینگ می باشد و بیشتر از هر نوع دیگری، توسط گیاه شناسان و عطاران توصیه می شود! جینسینگ آسیایی، سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و همچنین مواد معدنی است.

این پودرها برای تمام گروه‌ های سنی مناسب هستند و علاوه بر خاصیت چاق کنندگی اندام‌ ها، صورت انسان را نیز چاق می‌ کنند!

مصرف این پودر گیاهی برای زنان و مردان مفید می باشد و کلیه افراد بالای دوازده سال سن، می‌ توانند به راحتی از آن استفاده نمایند و از خواص آن نیز بهره مند شوند. دقت داشته باشید افزایش وزن حاصل از آن، تضمینی است!

گیاه جینسینگ

عملکرد پودر چاق کننده جینسینگ به چه صورت است؟

این مکمل گیاهی باعث می‌ شود اشتهای شما افزایش یابد و در نتیجه، بتوانید غذای بیشتری را میل کنید! همچنین جذب مواد غذایی در بدن را نیز افزایش می‌ دهد.

دیگر مزایای مصرف پودر چاق کننده جینسینگ

  • بهبود دهنده قدرت بدنی
  • تقویت حافظه
  • افزایش شادابی و تحرک
  • رفع استرس
  • تقویت سلامت عمومی و سیستم ایمنی بدن انسان
  • تنظیم متابولیسم بدن
  • رفع سردرد
  • بهبود آرامش خواب
  • کاستن عوارض یائسگی
  • بهبود میل جنسی
  • افزایش توانایی سیستم قلبی و عروقی بدن
  • تنظیم قند و فشار خون
  • ضد افسردگی
  • موثر در بهبود سرما خوردگی

پودر چاقی جینسینگ چه نوع بسته بندی دارد؟

پودر چاقی جینسینگ در قوطی‌ های سیاه رنگی تولید می شود که شما می‌ توانید آن ها را از عطاری ها و داروخانه ها تهیه نمایید. این پودر فرمولاسیونی کاملا گیاهی دارد و شما به کمک آن می‌ توانید در یک ماه، چیزی در حدود هفت الی هشت کیلوگرم وزن اضافه کنید!

پودر چاقی جینسینگ

لازم به بیان است این پودرها به شکل کپسول نیز وجود دارند؛ شما می‌ توانید هر روز یک کپسول از آن را که حاوی پانزده میلی گرم عصاره ی ریشه گیاه جینسینگ است، را مصرف نمایید.

توصیه مهم

گیاه جینسینگ نقش درمانی ندارد؛ پس وقتی افراد به برخی بیماری ها مبتلا هستند، مخصوصا اگر داروی خاصی مصرف می کنند، بایستی از مصرف مقدار زیاد یا طولانی مدت جینسینگ پرهیز کنند،

همچنین توجه داشته باشید امروزه انواع پودرها و مکمل‌ های چاقی مختلف در بازار به فروش می‌ رسد که شما می‌ توانید از آن ها برای تقویت و افزایش وزن بدن خود استفاده نمایید؛ اما نکته ی مهمی که بایستی برای همه ی آن ها در نظر داشته باشید، این است که بایستی حتما آن ها را از جای معتبر و مشخص تهیه کنید؛ علاوه بر این، اطلاعات تولید و انقضای آن را به درستی چک کنید تا بر اثر مصرف آن ها، دچار مشکلات سلامتی نشوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا