سرگرمی

معرفی بهترین بازی‌های اندروید و آیفون ۹۹ + عکس و اطلاعات کامل

خلاصه نوشته
  • در هفته سوم آذر ماه ۹۸،در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در ادامه این مظلب معرفی شده‌اند.

معرفی بهترین بازی‌های اندروید و آیفون ۹۹ همچنین عکس و اطلاعات کامل از بازی ها و گیم های برتر سال ۲۰۲۰ میلادی را در این پست بخوانید. بسیاری به دنبال گیم های جذاب برای بازی در گوشی های موبایلی خود هستند. این گیم ها که برای سیستم عامل های بهترین بازی‌های اندروید و آیفون ۹۹ و ios است برای دوستداران آن گردآوری شده اند.

در نقش یک شوالیه سیب به‌دست قرار گیرید، وارد سرزمین رویاهای آپولو شوید و در سطح شهر طرفدار جمع کنید. در هفته سوم آذر ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی‌های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در ادامه این مظلب معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Apple Knight را داشتیم که در آن باید با قرار گرفتن در نقش یک شوالیه به مأموریتی بزرگ فرستاده شوید. همچنین بازی Crowd City را داشتیم که در آن باید ساکنان یک شهر شلوغ را به طرفداران خود تبدیل کنید.

بهترین بازی‌های اندروید و آیفون ۹۹
بهترین بازی‌های اندروید و آیفون ۹۹

Apple Knight

اولین بازی هفته را به یک اثر اکشن پلتفرمر جذاب از استودیو Limitless اختصاص داده‌ایم. در بازی Apple Knight بازیکنان کنترل شخصیتی را به‌عهده می‌گیرند که در رویای خود فرشته‌هایی را می‌بیند که او را به مأموریتی بزرگ می‌فرستند. با شروع بازی بازیکنان می‌توانند کاراکتر اصلی را از بین دو شخصیت آگاستیا و آمیا انتخاب کنند. سازندگان برای سیستم کنترلی بازی چند دکمه مختلف درنظر گرفته‌اند. شما برای کنترل شخصیت اصلی می‌توانید از دو دکمه سمت چپ و راست استفاده کنید و بازی در سمت راست صفحه‌نمایش، یک دکمه برای ضربه‌زدن، یک دکمه برای پریدن و دو دکمه‌ی دیگر هم برای استفاده از مهارت و ویژگی‌ها درنظر گرفته است.

درکنار شمشیر که نقش سلاح اصلی را بازی می‌کند، شما می‌توانید با برداشتن سیب در محیط، آن‌ها را به سمت دشمنان پرتاب و از آن‌ها به‌عنوان یک سلاح دوربرد استفاده کنید. شما می‌توانید در طول بازی برای دستیابی به آیتم‌های بیشتر، از صندوق‌ها و راه‌های مخفی کمک بگیرید. همچنین سازندگان تعدادی باس‌فایت نفس‌گیر در بازی گنجانده‌اند که برخی از آن‌ها می‌توانند حسابی شما را به‌چالش بکشند. بازی دارای سه درجه سختی مختلف است و مخاطبان متعددی را می‌تواند جذب خود کند. طراحی پیکسلی بازی هم به‌خوبی انجام شده است و درکنار اکشن پلتفرمر هیجان‌انگیز خود، تجربه‌ نابی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. Apple Knight را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

Apollo : A Dream Odyssey

Apollo : A Dream Odyssey اثری خلاقانه و زیبا از استودیو کره‌ای Skylab Games است که شما را به زندگی دختری به‌نام آپولو می‌برد. آپولو رویاهای کودکی خود را گم کرده است و یک شب صدای مرموزی او را بیدار کرده و به سرزمین رویاها می‌برد. شما هم در این مسیر رنگ‌های رنگین کمان را مرور می‌کنید، در سرزمین‌های عجیب و زیبا سفر می‌کنید، معما حل می‌کنید و به آپولو کمک می‌کنید تا قسمت‌های مهم فراموش شده زندگی خود را به یاد بیاورد. بازی گیم‌پلی نسبتا کوتاهی دارد، اما در همان مقدار هم می‌تواند با زیبایی‌های بصری خیره‌کننده‌اش، بازیکنان را مجذوب خود کند.

دنیای بازی Apollo به‌راستی همانند یک رویا است و نقاشی دستی کات‌سین‌ها درکنار سبک هنری خاص بازی، شما را محو دوره‌هایی از خاطرات آپولو می‌کند. وظیفه شما در بازی حرکت دادن آپولو و جابه‌جا کردن ستاره‌های آبی‌رنگ بازی است. هر یک از معماهای بازی به‌شکل خلاقانه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند اندکی شما را به‌چالش بکشند. از رنگ‌های رنگین کمان گرفته صدای سازهای مختلف، شما باید تمامی این معماها را حل کنید تا آپولو بتواند دوباره رویاهای خود را پیدا کند. Apollo : A Dream Odyssey را می‌توانید هم‌اکنون با قیمت ۲ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

Safe Zone

بازی بعدی هفته را به یک اثر اکشن و شوتر به‌نام Safe Zone اختصاص داده‌ایم. این بازی به‌تازگی توسط استودیو Forever Saturn و‌ به‌صورت انحصاری برای گوشی‌های آیفون منتشر شده است. بازی دارای گیم‌پلی سریع و خشنی است که در آن بازیکنان را در مقابل حملات انبوهی از زامبی‌ها قرار می‌دهد. Safe Zone یک رانر خودکار است و شما دکمه‌ای برای شلیک کردن یا نکردن در اختیار ندارید. درواقع شما در این بازی شما وظیفه دارید تا خود را از یک منطقه امن به منطقه امن دیگر برسانید و در طول مسیر با لمس کردن زامبی‌ها، به آن‌ها شلیک کنید.

در طی مسیر هر مرحله بازیکنان می‌توانند ۲ اسلحه و تعدادی نارنجک را با خود حمل کنند که ظرفیت محدود تعداد تیرها باعث می‌شود تا بازیکنان برای گذر کردن از مراحل این بازی با دقت زیادی از مهمات خود استفاده کنند. این بازی از لحاظ طراحی بصری عملکرد قابل قبولی روی گوشی‌های موبایل دارد. همچنین سازندگان بازی ادعا می‌کنند بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه مختلف در بازی قرار داده‌اند تا بازیکنان با استفاده از آن‌ها به نبرد زامبی‌ها بروند. شخصیت اصلی بازی سه مهارت در زمینه خط سلامت، میزان درآمد و قدرت هدشات کردن دراختیار دارد و شما می‌توانید با خرج کردن پول‌های جمع‌آوری‌کرده آن‌ها را بهبود دهید. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های اکشن و زامبی‌محور هستید، Safe Zone می‌تواند انتخاب مناسبی‌ برای‌تان باشد.

Jump and Shoot

Jump and Shoot یک بازی اکشن و شوتر جذاب از استودیو Gameguru است که در آن بازیکنان کنترل شخصیتی را به‌عهده می‌گیرند که باید برای فرار از مخصمه به دشمنان خود تیراندازی کند. بازی مراحل بسیار زیادی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد و بازیکنان هم باید در بخش‌های مراحل بازی، تمامی دشمنان خود را از بین ببرند. اساس گیم‌پلی بازی براساس دقت و سرعت‌عمل بازیکنان چیده شده است و در مجموع نمی‌توان را یک بازی چالش‌برانگیز خطاب کرد. بازی در هر بخش خود یک مسیر نشانه‌گیری را به بازیکنان نشان می‌دهد که آن‌ها باید با انتخاب محل درست و با لمس کردن صفحه در زمان مناسب، دشمنان را از بین ببرند. بازی از لحاظ بصری عملکرد مناسبی دارد و انیمیشن‌های آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

سازندگان مراحل را به‌صورت تصادفی پیش روی بازیکنان قرار داده‌اند تا ارزش تکرار بازی بالا رفته و حس تکراری بودن نداشته باشد. همچنین لازم به‌ذکر است که در بازی شما می‌توانید شخصیت اصلی و سلاح‌های او را شخصی‌سازی کنید. در مجموع مراحل، محیط‌ها و شخصیت‌های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و سازندگان در استودیو Gameguru در این زمینه عملکرد خوبی داشته‌اند. Jump and Shoot یک بازی ساده و هیجان‌انگیز است که می‌تواند برای ساعاتی شما را سرگرم خود نگه دارد. این بازی را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

Crowd City

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر آرکید و سرگرم‌کننده از استودیو فرانسوی Voodoo اختصاص داده‌ایم. Crowd City یک بازی شبیه‌ساز و آرکید است که در آن شما باید تا جایی که می‌توانید برای خود طرفدار جمع کنید. شما در شهر شلوغی زندگی می‌کنید که در آن تنها یک وظیفه دارید؛ طرفدار جمع کنید و برنده شوید. شما ابتدا بازی را تک‌وتنها و در میان یک شهر شلوغ آغاز می‌کنید. ساکنان شهر در ابتدا سفید رنگ (بی‌طرف) هستند و با برخورد به شما همرنگ‌تان شده و تبدیل یکی از پیروان‌تان می‌شوند. سازندگان برای چالش‌برانگیز کردن روند جذب طرفدار گروه‌هایی را در بازی قرار داده‌اند که به شما حمله می‌کنند و شما هم باید با آن‌ها مقابله کنید. روند این مقابله بدین صورت است که گروهی که افراد بیشتری داشته باشد، اعضای گروه دیگر را به خود جذب می‌کند.

سازندگان برای طراحی بازی Crown City از رنگ‌های شاد و بامزه استفاده کرده‌اند. از طراحی پر جزئیات شهر بازی تا پوسته‌های جذاب و خلاقانه کاراکترها همه این‌ها به شما کمک می‌کنند تا آرامش این شهر ساکت و آرام را به‌هم بزنید و مردم را طرفدار خودتان کنید. کنترل بازی هم بسیار ساده است و تنها با یک انگشت می‌توانید شهر را در اختیار خود بگیرید. این بازی آرکید و سرگرم‌کننده را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا