چهره هاسلبریتی خارجی

معرفی زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۹

ترجمه: سمیرا فیض آبادی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

زیبایی چیست؟ در طول گذشت زمان معنای زیبایی تغییر کرده است. در هر فرهنگی زیبایی شاید یک معنای متفاتی داشته باشد و درک و تعریف افراد از زیبایی متفاوت است. زیبایی همان چیزی است که به سرعت توجه شما را به خود جلب می‌کند و تاثیر دراز مدت در ذهن شما ایجاد می‌کند. اما لازم است بدانید که زیبایی فقط به جذابیت‌های ظاهری یک فرد خلاصه نمی‌شود و زیبایی درونی خیلی مهم‌تر از زیبایی ظاهری است!! شما باید از درون زیبا و شگفت‌آور باشید، درواقع باید قلب و روحی زیبا داشته باشید. در اینجا ده نفر از زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی می‌کنیم. این زنان چهره‌های برجسته و مشهور دنیای هنر هستند که براساس قدرت، هوشمندی، محبوبیت، جذابیت و موفقیتشان در عرصه کاری‌شان انتخاب شده‌اند.

مگان فوکس

۱۰- مگان فوکس

مگان فوکس بازیگر و مدل مشهور آمریکایی است که جوایز  متعددی برنده شده است. بدون شک او یکی از زیباترین زنان روی این کره خاکی است و در فیلم‌های بسیاری ایفای نقش کرده است. او ۱۶ می سال ۱۹۸۶به دنیا آمده  و از سال ۲۰۰۱ فعالیت بازیگری را آغاز کرده است. برین استین گرین همسر اوست و آنها صاحب سه فرزند پسر  هستند.

بلیک لایولی

۹- بلیک لایولی

بلیک هم یکی دیگر از بازیگران آمریکایی است. او قطعا یکی از زیباترین زنان جهان است. او با یک سریال تلویزیونی به نام «Gossip Girl» معروف شد.  او در فیلم‌های هالیوودی زیادی ایفای نقش کرده و همسر  بازیگر معروف هالیوود، رینولد است. او جوایز زیادی را به خاطر فعالیت‌های بازیگری‌اش برنده شده است و قالبا به خاطر زیبایی مورد توجه و تحسین قرار گرفته است.

ایرینا شیک

۸- ایرینا شیک

او یک سوپرمدل و بازیگر اهل روسیه است. او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ با فوتبالیست معروف کریستن رونالدو نامزد بود و از سال ۲۰۱۵ تا کنون،  برادلی کوپر فیلمساز و بازیگر سرشناس هالیوود، نامزد اوست و آنها یک دختر  دو ساله دارند. ایرینا متولد ۶ ژانویه سال ۱۹۸۶ است. ایرینا برای اولین بار در سال ۲۰۰۷  که چهره یک برند تبلیغاتی بود در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۲۰۱۴ با فیلم «هرکول» فعالیت بازیگری را آغاز کرد.

گال گادوت

۷- گال گادوت

او یکی از زیباترین و جذاب‌ترین زنان است. گال گادوت واقعا قابل تحسین است و او را زن جادویی نامیده‌اند. اودر مجموعه فیلم‌های «Quick and furious» ایفای نقش کرده است. گال اصالتا اهل اسرائیل است و کارش را با مدلینگ آغاز کرده است. او در سال ۲۰۰۴، زمانی که ۱۸ ساله تاج زیباترین زن اسرائیل را روی سر گذاشت. او آپریل سال ۱۹۸۵ به دنیا آمده است. گادوت ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

دیپیکا پادوکن

۶- دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن یکی از بهترین و  محبوب‌ترین بازیگران فعلی سینمای هند و یکی از زیباترین زنان این کره خاکی است. او جزء بازیگران زنی است که در سطح جهانی، بالاترین دستمزد را دریافت می کند که توانسته با تلاش و مداومت و اثبات توانمندی‌هایش به این جایگاه دست پیدا کند. پادوکن چهره تبلیغاتی برندهای متعددی است. او قطعا چهره زیبایی دارد و لبخندی دوست داشتنی دارد. او تا به حال ۳ بار جایزه فیلم فیر دریافت کرده است. پادوکن سال گذشته با بازیگر مطرح بالیوود رنویر سینگ ازدواج کرد.

پریانکا چوپرا

۵- پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا هم یکی از بازیگران سینمای هند است که چند سالی‌ست در هالیوود هم فعالیت می‌کند. چوپرا در سال ۲۰۰۰ تاج زیباترین زن جهان را بر سر گذاشت و بعد از آن با فیلم «اعتراض» وارد بالیوود شد و با فیلم «موجسه شادی کروگی» به شهرت رسید. او واقعا چهره زیبایی دارد و یکی از بااستایل‌ترین چهره‌های مطرح هند و جهان است. چوپرا نیز همانند پادوکن از جمله بازیگرانی است که دستمزد بالایی دربافت می‌‌کند. او سال گذشته با بازیگر مشهور هالیوود نیک جوناس که ده سال از او کوچکتر است ازدواج کرد.

مونیکا بلوسی

۴- مونیکا بلوسی

مونیکا بوسی اهل ایتالیا است و فعالیتش را با مدلینگ آغاز کرده است. او برای خیلی از برندهای تجاری مطرح جهان کار کرده و نهایتا از فیلم‌های ایتالیایی وارد دنیای پهناور هالیوود شده است و نقش‌های برجسته‌ای ایفا کرده است. طرفداران او مهارت بازیگری‌اش را تحسین می‌کنند و زیبایی مسحور کننده او غالبا مورد توجه قرار گرفته است. او با فیلم علمی تخیلی ماتریکس ریلودد به شهرت رسید.

آنه هتاوی

۳- آنه هتاوی

آنه یک بازیگر  و خواننده آمریکایی است و در لیست ما رتبه سوم زیبایی را دارد. او در فیلم‌های بسیاری نقش اصلی ایفا کرده و جوایز متعددی برای فعالیت‌های بازیگری‌اش برنده شده است. در سال ۲۰۱۵ به عنوان بازیگر زنی که بیشترین دستمزد را می‌گیرد معرفی شد. او در نوجوانی با بازی در سریالی تلویزیونی فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۲ فیلم « The Dark Knight Rises» با بازی اوبه عنوان پرفروش‌ترین فیلم آن سال هالیوود معرفی شد.

آنجلینا جولی

۲- آنجلینا جولی

آیا کسی هست که آنجلینا جولی را نشناسد؟ اگر او نیازی به معرفی ندارد اما اجازه دهید یک سری چیزهای کلی درمورد این ملکه زیبارو بگوییم. آنجلینا جولی بازیگر و فیلمساز مطرح هالیوود است که رتبه دوم لیست ما را تصرف کرده است. او سال‌هاست جزء زیباترین زنان جهان معرفی می‌شود.جولی بازیگر توانمندیست و جوایز فراوانی از جشنواره‌های سینمایی متعدد دریافت کرده است و از جمله بازیگرانی است که دستمزد بالایی دریافت می‌کند. خیلی از رسانه‌ها و مطبوعات او را بارها به عنوان زیباترین زن جهان معرفی کرده‌اند. جولی خیلی دغدغه حقوق کودکان را دارد، در این زمینه فعالیت می‌کند و در برخی فعالیت‌های اجتتماعی دیگر مشارکت دارد. جولی متولد سال ۱۹۷۵ میلادی در کالیفرنیا است و تاکنون سه باز ازدواج کرده که آخرین بار با براد پیت ازدواج کرد و بعد از دو سال زندگی مشترک از او جدا شد.

اسکارلت جوهانسون

۱- اسکارلت جوهانسون

جوهانسون یک خواننده و بازیگر امریکایی است. او علاقه شدیدی به بازیگری داشت و در سن کم از سال ۱۹۹۴ فعالیت هنری‌‌اش را آغاز کرد. گفته می‌شود در میان بازیگران زن فعال در سطح جهان او بالاترین دستمزد را دریافت میکند. این بازیگر مطرح در سالن شهرت هالیوود، یک ستاره به نام خودش دارد. جوهانسون چهره زیبایی دارد و در فیلم های متعددی ایفای نقش کرده است. او متولد ۲۲ نوامبر سال ۱۹۸۴ در نیویورک است. جوهانسون تاکنون دو بار ازدواج کرده که هر دو بار هم از همسرانش جدا شده و یک فرزند دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا