سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم به سوی ستارگان Ad Astra + بازیگران و داستان

فیلم به سوی ستارگان Ad Astra قرار است داستان روی مک‌براید (Roy Mcbride) با بازی برد پیت را روایت کند. روی مک‌براید قرار است در جستجوی پدر خود که بیست سال پیش در ماموریتی یک‌طرفه به سیاره نپتون سفر کرده بود تا نشانه‌هایی از حیات موجودات بیگانه بیابد، سفری طولانی و پر خطر را آغاز کند تا دلیل شکست پدرش را متوجه شود و همچنین چیزی را که در حال تهدید حیات زمین است، پیدا کند.

برد پیت (Brad Pitt)، تامی لی جونز (Tommy Lee Jones)، لیو تایلر (Liv Tyler)، روث نگا (Ruth Negga) و دونالد ساترلند (Donald Sutherland) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز گری (James Gray)، کارگردان فیلم‌هایی چون شهر گمشده زی (The Lost City of Z)، فیلم مهاجر (The Immigrant) و فیلم دو عاشق (Two Lovers) بوده است.

همچنین جیمز گری و ایتن گروس (Ethan Gross) وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر تریلر، فاکس قرن بیستم و والت دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم سفر به سوی ستارگان را منتشر کرده‌اند که در این پوستر شاهد حضور برد پیت در لباس فضانوردی هستیم. تاریخ اکران این فیلم ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا