سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم در انتظار بربرها با بازی جانی دپ +داستان، نقد و بازیگران

مجله اینترنتی کولاک: فیلم در انتظار بربرها جدیدترین اثری است که جانی دپ بازیگر ۵۵ ساله در آن ایفای نقش می کند. «در انتظار بربرها» بازگشت دوباره جانی دپ به فیلم های مستقل پس از دوران حضورش در فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» است. از دیگر پروژه های آینده جانی دپ می توان به «میناماتا» اشاره کرد که او در آن نقش یوجین اسمیت عکاس را بازی می کند. جانی دپ در این فیلم نقش یک سرهنگ بدجنس را بازی می کند. رابرت پتینسون دیگر بازی این فیلم است.

فیلم در انتظار بربرها با بازی جانی دپ
فیلم در انتظار بربرها با بازی جانی دپ

این فیلم با کارگردانی «سیرو گرا» فیلمساز کلمبیایی ساخته می‌شود که سال گذشته فیلمش برای افتتاحیه بخش دوهفته کارگردانان جشنواره کن انتخاب شد. در کارنامه کاری گرا فیلم «آغوش مار» دیده می‌شود که برای دریافت اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان نامزد شد. بر اساس برنامه فیلمبرداری این اثر سینمایی از پاییز امسال آغاز خواهد شد.

 

خلاصه داستان فیلم در انتظار بربرها

این فیلم اقتباسی سینمایی از کتابی به همین نام نوشته جی‌ام کوتزی است. جی‌ام کوتزی نویسنده کتاب «در انتظار بربرها» برنده نوبل ادبیات است. او در این کتاب داستان سیاسی جنایی را در دهه ۸۰ میلادی روایت می‌کند که در آن افسری بریتانیایی در یکی از مستعمره‌های بریتانیا در وفاداری به امپراتوری دچار تردید می‌شود.

 

بازیگران فیلم در انتظار بربرها

جانی دپ در این فیلم کنار مارک رایلنس و رابرت پتینسون ایفای نقش خواهد کرد. رایلنس برای بازی در فیلم «پل جاسوس‌ها» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ جایزه اسکار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا