سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم رمبو: آخرین خون+ بازیگران، خلاصه داستان و زمان اکران

فیلم رمبو: آخرین خون جدیدترین دنباله فیلم های رمبو به زودی در سینماهای سراسر دنیا به نماش در می آید. در رمبو: آخرین خون (Rambo: Last Blood) مثل همیشه قهرمان داستان «جان رمبو» معروف با بازی سیلوستر استالونه خواهد بود. این فیلم در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) اکران می‌شود.

 

فیلم رمبو: اولین خون در سال ۱۹۸۲ به اکران سینماها در آمد و توانست اثر موفقی باشد. حال پس از سال‌ها، فیلم رمبو: آخرین خون ساخته شده تا این مجموعه را به پایان ببرد.

قسمت چهارم رمبو در سال ۲۰۰۸ به اکران در آمد و توانست اثر قابل توجهی باشد. در حالی که تصور می‌شد این مجموعه به پایان رسیده اما سیلوستر استالونه برای یک قسمت دیگر بازگشته‌ است.

براساس تریلر می‌توان گفت که شاهد فضایی نئو وسترن در فیلم هستیم. استالونه تا پیش از این هم گفته بود که این اثر در واقع نسخه رمبوی فیلم جایی برای پیرمردها نیست خواهد بود و این تریلر هم چنین فضایی را ترسیم می‌کند، از یک اتمسفر خشن تا سکانس‌های خونین. استالونه همچنین ادعا کرده است که فیلم‌های رمبو هرگز قصد عرضه پیام‌های سیاسی نداشته‌اند اما شاید بسیاری، فیلم آخرین خون را مهر تاییدی بر خواسته ترامپ مبنی بر ساخت دیوار در مرز مکزیک به حساب بیاورند.

از نظر داستانی، قسمت پنجم Rambo قرار است یک خداحافظی دراماتیک برای شخصیت محبوب رمبو باشد. استالونه نزدیک به ۴۰ سال در این نقش بازی کرد و چندین نسل با او خاطرات فراوانی دارند. طرفداران بدون شک برای خداحافظی با این قهرمان به سینماها خواهند رفت اما این فیلم در گیشه باید با اثر علمی تخیلی جدید براد پیت رقابت کند و باید دید در نهایت تا چه اندازه موفق خواهد بود.

 

معرفی فیلم رمبو:آخرین خون
معرفی فیلم رمبو:آخرین خون

 

خلاصه داستان فیلم رمبو: آخرین خون

جان رمبو « سیلوستر استالونه » بیشتر زمان خود را به مزرعه‌داری سپری می‌کند، اما زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌ رو شود و با آن مبارزه کند. گویا باز هم جان رمبو از همان روش‌های قدیمی‌اش استفاده خواهد کرد و باید منتظر فیلمی خونین و خشن باشیم. از طرفی یک خبرنگار با نام کارمن دلگادو که خبرهای کارتل‌های مواد مخدر مکزیک را پوشش میدهد به مأموریت رمبو اضافه شده تا خواهر ناتنی خودش را که توسط کارتل مواد مخدر مکزیک دزدیده شده‌است را نجات دهد.

زمان اکران فیلم رمبو: آخرین خون

فیلم رمبو: آخرین خون در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) در سینماهای جهان روی پرده می‌رود. برخلاف قسمت چهارم، این بار کارگردانی فیلم بر عهده استالونه نیست و آدریان گرونبرگ که فیلم «گرینگو را بگیرید» را در کارنامه دارد، ساخت فیلم را برعهده گرفته است. در آخرین خون، رمبو باید با یک گروه خلافکار مکزیکی مبارزه کند و دختره ربوده شده‌ دوست‌اش را نجات دهد. این فیلم مدت زیادی در دست توسعه قرار داشت و داستان آن بارها تغییر کرده، حتی در برهه‌ای از زمان، قرار بود قهرمان فیلم با یک هیولا مبارزه کند! شرکت لاینزگیت اولین تریلر فیلم را منتشر کرده است.

معرفی فیلم رمبو: آخرین خون
معرفی فیلم رمبو: آخرین خون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا