سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم عتیقه ترسناک‌ ترین فیلم سال ۲۰۲۰ | بازیگران و داستان فیلم عتیقه Relic

معرفی فیلم عتیقه ترسناک‌ ترین فیلم سال ۲۰۲۰ به همراه معرفی بازیگران و داستان فیلم عتیقه همچنین نکات خواندنی درباره این فیلم و اطلاعات تکمیلی. ویدیوی تبلیغاتی ترسناک “عتیقه” که آن را ترسناک‌ترین فیلم ۲۰۲۰ خوانده‌اند به تازگی پخش شده است.

عتیقه ترسناک‌ ترین فیلم سال ۲۰۲۰
عتیقه ترسناک‌ ترین فیلم سال ۲۰۲۰

اسامی بازیگران و نقش ها

Emily Mortimer در نقش Kay
Bella Heathcote در نقش Sam
Robyn Nevin در نقش Edna
Chris Bunton در نقش Jamie
Steve Rodgers در نقش Constable Mike Adler
Jeremy Stanford در نقش Alex
Catherine Glavicic در نقش Doctor Stanley

این فیلم با شرکت روبین نیوِن، امیلی مورتیمر و بلا هیتکوت، برای اولین بار ماه ژانویه در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد و مخاطبان را ترساند. دراین فیلم دختر و نوه‌ای به دنبال مادر و مادربزرگ‌شان ادنا می‌گردند که دچار جنون است و از خانه دورافتاده‌شان بیرون رفته و برنگشته است.

اما وقتی مادربزرگ برمی‌گردد، موجودی شیطانی بر او مسلط می‌شود. به نقل از ایندیپندنت، “عتیقه” اولین فیلم کارگردان ژاپنی- استرالیایی، ناتالی جیمز، است و پس از اولین اکران در جشنواره یوتا، منتقدان “حیرت‌زده” دیوانه‌وار به تعریف و تمجید از آن پرداختند.

ورایتی فیلم را “عمیقاً ترسناک” خواند و نوشت قابل قیاس با فیلم‌های موروثی و بابادوک است و سطح کیفی فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۰ را ارتقا می‌دهد.

بلادی دیگاستینگ گفت این فیلم “جنون را به قدری خوب نشان می‌دهد که خون در رگ‌های آدم یخ می‌زند.” جیک جیلنهال و ریوا مارکر، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. این فیلم از ۱۰ ژوئیه در ایالات متحده اکران می‌شود. تاریخ دقیق شروع اکران آن در بریتانیا به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا