سینماسینمای‌جهان

معرفی فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ + بازیگران ، خلاصه داستان و زمان اکران

معرفی فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ به همراه بازیگران خلاصه داستان و زمان اکران فیلم گودزیلا علیه کنگ همچنین اطلاعات تکمیلی از این فیلم در همین مطلب. فیلم هایی که در آن دو موجود گودزیلا و کینگ کنگ حضور دارند از دیرباز در تاریخ سینما مورد توجه مخاطبین قرار می گرفته است. در جدیدترین مورد آدام وینگارد کارگردان فیلم سینمایی “گودزیلا علیه کینگ کونگ” تولید این فیلم را به پابان رسانده است تا روایت جدیدی از رویارویی این دو موجود ساخته شود. این فیلم بیستم ماه نوامبر سال جاری میلادی اکران می‌شود.

معرفی فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ
معرفی فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ

میلی بابی براون، جسیکا هنویک، الکساندر ساسگارد، ایزا گونزالس، دنی گوآرا، ربکا هال، کایل چندلر، زیزی ژانگ، جولین دنیسون و شان اوگاری از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

“آدام وینگارد” کارگردان فیلم های اکشن و جنایی هالیوود کارگردانی “گودزیلا علیه کینگ کونگ” را بر عهده داشته و لیندسی بییر به همراه ماکرس بورنشتاین نگارش فیلمنامه اثر را انجام داده اند.

علاوه بر بازیگر فیلم ددپول ۲، حضور سه بازیگر دیگر در این فیلم قطعی شده است.بیلی بابی براون، زیزی ژانگ و همچنین ون مارتن از جمله بازیگرانی هستند که در کنار جولیا دنیسون به ایفای نقش پرداخته اند.

به تازگی دو نسخه متفاوت از گودزیلا و کینگ کونگ روی پرده رفته که هر کدام اقبال متفاوتی را از سوی مخاطبان به همراه داشته است. فیلم سینمایی “کونگ” به تازگی در هالیوود موفق بوده است.

این فیلم تلفیقی از دو هیولای وحشتناک سینمای هالیوود و ژاپن است. گودزیلا اسطوره و هیولای ژاپنی سالها فیلمنامه های متنوعی را از آن خود کرده و از سویی دیگر کینگ کونگ یکی از هیولاهای محبوب هالیوودی است.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا