تلویزیون

معرفی مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ + بیوگرافی مهمان و زمان پخش

معرفی مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ به همراه بیوگرافی کامل مهمان امشب دورهمی و زمان پخش این برنامه با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم. شبکه نسیم در زوهای پایانی ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر اقدام به پخش ویژه برنامه دورهمی می کند.

مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۵ خرداد ۹۹
مهمان امشب دورهمی دوشنبه ۵ خرداد ۹۹

مهمان امشب برنامه دورهمی علیرضا نیکبخت واحدی است. علیرضا واحدی نیکبخت ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد به دنیا آمده است. پست تخصصی نیکبخت هافبک چپ بود. او در تیم استقلال چهره شد و بعد از چند فصل بازی، در تصمیمی جنجالی به پرسپولیس پیوست.

بازی‌های خوب موجب درخشش نیکبخت در مسابقات آموزشگاهی شد و سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت. نیکبخت در ابومسلم به فوتبال ایران معرفی شد.

نامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه ساعت ۲۳ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا