چهره هاسلبریتی ایرانی

معرفی نقش بهرام افشاری در پایتخت ۶ ؛ بهتاش فریبا دروازه بان نساجی می شود!

آنطور که از اخبار شنیده می شود نقش بهرام افشاری در پایتخت ۶ نقشی عجیب و در نوع خود استثنایی است! بهرام افشاری پایتخت ۵ بازی اثرگذاری را به نمایش گذاشت. او در نقش “بهتاش فریبا” فرزند بهبود طرفداران زیادی به دست آورد. بهتاش قرار است در پایتخت ۶ در نقش دروازه بان نساجی ظاهر شود!

سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت در جدیدترین اظهار نظر خود گفت: بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در پایتخت شش دروازه‌بان نساجی می شود. افشاری در فکر و سودای «پیتر چک» شدن و بازی برای نساجی به عنوان دروازه‌بان است که صحنه های جذاب و شوخی های جالبی را رقم می زند.

بهرام افشاری هفتم خرداد ۱۳۶۶ در همدان متولد شد. از سنین کودکی با سینما آشنا شده و کم‌کم تبدیل به یک فیلم بین حرفه‌ای یا عشق سینما شد. بعدها در سنین نوجوانی علاقه‌اش را در بازیگری دید و وارد تئاتر همدان شد. از سال ۱۳۸۲ کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود. کم‌کم بیش‌ازپیش به این حرفه علاقه‌مند شد و در سال ۱۳۸۸ بزرگ‌ترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت – تهران و شرکت در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان را گرفت. با این مهاجرت و تغییر رویه،  توانست خود را به سطح حرفه‌ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیتش در زمینه تئاتر بیشتر کند. قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر می‌باشد؛ به‌طوری‌که در طی چند سال اخیر اکثراً در جشنواره تئاتر فجر حضور پررنگی داشته و جوایزی هم کسب کرده است.


افشاری از همان ابتدا توانست در بدنه اصلی تئاتر پایتخت جایی برای خود پیدا کند. در سال ۱۳۸۸ همکاری‌اش را با نادر برهانی مرندی در نمایش «روملوس کبیر» آغاز کرد. این همکاری در نمایش‌های «تهران زیر بال فرشتگان»، «مرگ فروشنده» و … نیز ادامه یافت. او تاکنون در نزدیک به ۲۰ اثر نمایشی حضور داشته و با کارگردانان مطرحی همچون «کوروش نریمانی»، «پرستو گلستانی»، «آتیلا پسیانی» و … همکاری کرده است. در سال ۹۴ نیز تئاتر نمایش «جوجه‌تیغی» را کارگردانی کرد که اتفاقاً در این نمایش داستان زندگی خود را نوشته و بروی صحنه برد. این نمایش با استقبال قابل‌توجهی روبرو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا