گوناگون

معرفی نمایش دختر یانکی + عکس و اسامی بازیگران

دختر یانکی به خانه نمایش مهرگان رفت

مجله اینترنتی کولاک: خانه نمایش مهرگان ۱۵ آبان تا یکم آذر ماه میزبان کمدی عاشقانه دختر یانکی به کارگردانی جواد رازقندی است .

این نمایش کمدی با بازی مهدی امینی خواه ، فرزادحاتمیان و تیما تقی زاده هر شب ساعت ۲۱:۴۵ روی صحنه خواهد رفت .

جواد رازقندی کارگردان این اثر هنری فضای نمایش”دختر یانکی” را یک فضای رئالیست ساده همراه با صحنه های کمیک توصیف کرده و در خصوص خلاصه داستان گفت: نمایش دختر یانکی، قصه دو روزنامه نگار آمریکایی به نام اندی و نورمن است که با مشکلات جامعه و زندگی دست و پنجه نرم می کنند ؛ با آمدن دختری به نام سوفی به عنوان همسایه ماجراهای مختلفی برای ایشان اتفاق می افتد که برای مخاطبان جذاب و دلنشین خواهد بود . این نمایشنامه اقتباسی  از داستان نویسنده آمریکایی، نیل سایمون است .

جواد رازقندی در خصوص سوابق هنری خود چنین عنوان می نماید : از سال ۷۵ فعالیتم را در تاتر آغاز کردم و در نمایشنامه های مختلفی مانند چند نما در یک نمایش، بازی سوم،  شش و بش، حقایقی درباره یک ماهی مرده، رام کردن زن سرکش ، شبانه، سالاد فصل و چندین اثر نمایشی دیگر  بعنوان کارگردان یا بازیگر ایفای نقش کرده ام.

 

کارگردان نمایش دختر یانکی از اکران های بعدی این نمایش در شهرهای قزوین، سبزوار، شیراز و یزد خبر داد و گفت: اولین اجرای این نمایش به مدت ۱۵ شب از ساعت ۲۱:۴۵ در سالن مهرگان تهران آغاز می شود و سعی مان برآن است که بتوانیم در اکثر شهرهای کشور دختر یانکی را به اکران درآوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا