چهره هاسلبریتی ایرانی

معرفی پربازدید ترین خواننده و بازیگران زن و مرد ایران در فضای مجازی سال ۹۸

معرفی پربازدید ترین خواننده و بازیگران زن و مرد ایران در فضای مجازی سال ۹۸ به همراه میزان بازدید و اطلاعات تکمیلی درباره هنرمندان محبوب فضای مجازی در همین مطلب. آپارات، پربازدیدترین‏ چهره ‏های سال ۹۸ را از نگاه آمار و ارقام منتشر کرد.

پربازدید ترین خواننده و بازیگران زن و مرد ایران
پربازدید ترین خواننده و بازیگران زن و مرد ایران

به گزارش روابط عمومی آپارات، سایت آپارات برای چندمین سال متوالی اقدام به انتشار گزارش پایان سال خود کرده است که پر بازدیدترین و محبوب‏ترین‏ چهره‏ های سال ۹۸ را از نگاه آمار و ارقام و بازدید کاربران معرفی کرده است.

سال گذشته مهناز افشار و محمد رضا گلزار دو بازیگر پربازدید زن و مرد سینمای ایران در آپارات بودند که امسال هم مهناز افشار، عنوان پربازدیدترین بازیگر زن را از آن خود کرد و مهران مدیری، جایگزین محمدرضا گلزار در بخش پربازدیدترین‏ بازیگران مرد سال ۹۸ شد.

همچنین محسن ابراهیم‏زاده، خواننده پاپ و جوان کشور در رتبه نخست پربازدیدترین خواننده‏ های کشور قرارگرفته است و در کنار او محمودکریمی، مداح سرشناس کشور در صدر مداحان کشور حضور دارد که مردم در آپارات به سراغش رفته ‏اند. در بخش پربازدیدترین شخصیت کارتونی نیز، باب اسفنجی، در بین بی‏شمار شخصیت کارتونی، جزو برترین کاراکتر‏هایی بود که مردم ایران به تماشای آن نشسته‏ اند.

این آمار بر اساس داده ‏های تیم فنی، برمبنا تعداد نمایش، تعداد بازدید، تیتر و تگ به دست آمده است که مخاطبان و علاقمندان جهت مشاهده این اطلاعات می‏ توانند به نشانی https://www.aparat.com/info98 مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا