سینماسینمای‌جهان

معرفی کامل فیلم آمریکایی بمب خبری با بازی نیکول کیدمن

در این مطلب به معرفی کامل فیلم بمب خبری Bombshell پرداخته ایم. اولین تریلر فیلم بمب شل (Bombshell) در مورد رسوایی جنسی “راجر ایلز” مدیر سابق شبکه‌ “فاکس نیوز” چندی قبل منتشر شد. در این فیلم “شارلیز ترون” در نقش “مگان کلی”، “نیکل کیدمن” در نقش گرچن کارلسون”، و “مارگو رابی” در نقش “کایلا پاسپیسیل” کمتر شناخته شده بازی می‌کنند، تمامی زنانی که ایلز را به آزار جنسی متهم و چندین میلیون دلار حق‌السکوت دریافت کردنده بودند.

معرفی کامل فیلم بمب خبری Bombshell
معرفی کامل فیلم بمب خبری Bombshell

فیلم بمب خبری نگاهی افشاگرانه می‌اندازد به درون قدرتمندترین امپراطوری رسانه‌ای دنیا یعنی فاکس نیوز و داستان زنانی را بازگو می‌کند که موجب سقوط برپاکننده‌ی این شبکه‌ها شدند. “جان لیثگو” در نقش ایلز ظاهر شده است. “راسل کرو” در مینی‌سریال “بلندترین صدای” (The Loudest Voice) شبکه‌ی شوتایم نیز در قالب این شخصیت بازی کرد اما این فیلم با آن سریال که قدرت گرفتن فاکس نیوز را روایت می‌کرد، تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

دیگر بازیگران فیلم شامل “الیسون جنی”، “کیت مک‌کینان”، “مالکوم مک‌داول”، “مارک داپلس”، “آلیس ایو”، “بریجت لاندی-پین”، “لیو هیوسن”، “آلانا اوباک” می‌شوند.

ایلز که نزدیک به ۲۰ سال مدیرعامل شبکه‌ی فاکس نیوز بود، می سال ۲۰۱۷ از دنیا رفت. او جولای سال ۲۰۱۶ به دنبال مطرح شدن اتهامات جنسی همکاران زنش از جمله “گرچن کارلسون” گوینده‌ی خبر شبکه استعفا داده بود. ایلز همچنین مشاور رسانه‌ای بسیاری از رؤسای جمهور محافظه‌کاری مثل “ریچارد نیکسون”، “رونالد ریگان” و “جورج اچ. دابلیو. بوش” بود. در سال ۲۰۱۶ او به عنوان مشاور کمپین ترامپ فعالیت کرد.

فیلم بمب خبری که بر روی شخصیت‌های زن تمرکز کرده و تریلر آن نشان از یک درام افشاگری دارد تا فیلمی بیوگرافیکال، توست “جی روچ” (Trumbo) کارگردانی شده است. گریم دقیق باعث شده بازیگران زن شباهت بسیار زیادی به شخصیت‌هایشان در زندگی واقعی داشته باشند.

نقدهای منتشر شده درباره Bombshell

 

مایک لاسل | سان فرانسیسکو کرونیکل

۱۰۰ از ۱۰۰

یک فیلم سینمایی بسیار عالی، حول محور سوءاستفاده‌های مختلفی که در شبکه فاکس نیوز صورت می‌گیرد.

اوون گلیبرمن | ورایتی

۹۰ از ۱۰۰

فیلم بمب شل یک اثر قدرتمند و سوزان است که نشان می‌دهد معیار فروش در آمریکا، تبدیل به چه چیزی شده است و چه چیزهایی به فروش می‌رسد. این فیلم درباره سوءاستفاده، فروش یک نامزد، فروش خود، فروش حقیقت و غیره است. علاوه‌بر این، نشان داده می‌شود که چگونه تمام این موارد، در فاکس نیوز وجود دارند.

پیتر تراورس | رولینگ استون

۸۰ از ۱۰۰

یک اثر سینمایی انفجاری و جذاب که نه‌تنها سرگرم کننده محسوب می‌شود و اوقات خوشی را فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند تغییری را هم به وجود بیاورد. خوب گوش کنید.

تری وایت | امپایر

۸۰ از ۱۰۰

یکی از قانع‌کننده‌ترین داستان‌هایی که در جنبش #MeToo بیان شده بود؛ داستانی که با روشی جسورانه، دلسوزانه و از ته دل به تصویر کشیده شده بود. در این فیلم ما شاهد شارلیز ترون بودیم که به طرز جذابی، شخصیت پیچیده مگین کلی را به روی صفحه‌نمایش آورد.

برایان ترویت | یو اس ای تودی

۷۵ از ۱۰۰

در فیلم پر ستاره‌ی بمب شل، ما باری دیگر شاهد تغییر و تحول کامل و چشمگیر شارلیز ترون در قالب نقش مگین کلی بودیم.

الیزابت ویتزمن | The Wrap

۶۵ از ۱۰۰

فیلم Bombshell تا حد زیادی شلوغ و حجیم است که برخی اوقات هم ارتباط خود را با موضوع اصلی از دست می‌دهد. در این فیلم آنقدر ماجراهای مختلفی وجود دارد که هیچ شخصیتی، آن میزان که لیاقتش را دارد، زمان مناسبش را دریافت نمی‌کند.

تیم رابی | تلگراف

۶۰ از ۱۰۰

فیلم بمب شل یک اثر سینمایی درخشان و تماشایی محسوب می‌شود که قصد دارد تا با موضوع خود، علاوه‌بر سرگرم کردن ما، تغییری هم به وجود بیاورد و لرزه به بدن ما بیندازد.

کریتی پاکو | آی جی ان

۵۰ از ۱۰۰

ایفای نقش شارلیز ترون در قالب مگین کلی که عجیب و غریب و البته ترسناک بود به کنار؛ این فیلم اصلا عدالت را در رابطه با موضوعی که به آن پرداخته، رعایت نمی‌کند و آنطور که باید و شاید به آن نمی‌پردازد.

آلیسون ویلمور | ولچر

۵۰ از ۱۰۰

شما می‌توانید گاهی اوقات، اثراتی از فیلم بهتر و جذاب‌تری را که بمب شل می‌توانست به آن تبدیل شود، ببینید. با اینکه تعداد زیادی از این صحنه‌ها در این فیلم وجود ندارد، اما آنقدر خوب و کافی هستند که نمی‌توان به‌طور کامل آن‌ها را نادیده گرفت.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا