سینماسینمای‌جهان

معرفی کامل فیلم هندی خالی پیلی (بی هدف) + بیوگرافی بازیگران

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: «خالی پیلی» یک فیلم مفرح و سرگرم کننده هندی محصول سال ۲۰۲۰ می‌باشد. مقبول خان کارگردان این فیلم تازه منتشر شده و علی عباس ظفر تهیه کننده کار هستند. ایشان خاطر و انانیا پاندی بازیگران اصلی این فیلم هستند. جیدیپ آهلاوات دیگر بازیگر این فیلم است. «خالی پیلی» دوم اکتبر به صورت اینترنتی منتشر شد و بازی بازیگرانن این فیلم توانسته مورد استقبال قرار بگیرد. داستان این فیلم نمره متوسطی گرفته است و داستان فوق العاده‌ای ندارد اما این فیلم خصوصا بازی انانیا پاندی هم مورد توجه مخاطبین و هم مورد توجه منتقدین سینما قرار گرفته و نظرات مثبتی دریافت کرده است. شیمی بازیگران اصلی فیلم، آنانیا و ایشان هم بی نظیر دیده می‌شود. «خالی پیلی» اولین فیلم بالیوود است که با چند فرمت منتشر شد و یکی از بهترین فیلم های سرگرم کننده سال ۲۰۲۰ بالیوود است چراکه فاکتورهای متعددی همچون رمانس، اکشن، کمدی، درام را یک جا دارد و کمی خاطره بازی کرده و حس نوستالژیک خلق کرده است. البته هنگام انتشار تیزر تبلیغاتی، این فیلم در یک هفته اول، ۱٫۷ میلیون دیسلایک به خاطر بحث مافیا و فامیل بازی در یوتیوب دریافت کرده بود و بعد از فیلم «سدک۲» دومین فیلمی بود که بیشترین میزان دیسلایک را دریافت کرد. درهرحال باید بگوییم هر دو بازیگر اصلی این فیلم از طریق رابطه وارد این حرفه شده‌اند اما بازی بسیار تاثیرگذاری در این فیلم ارائه داده‌اند. آنانیا دختر چانکی پاندی و ایشان برادر شاهد کاپور هستند. در این فیلم شاهد تماشای فضایی شبیه به فضای فیلم های دهه ۷۰ و ۸۰ بالیوود خواهید بود.

خلاصه داستان خالی پیلی

داستان این فیلم درمورد دو دلداده و دوست دوران کودکی به نا م های بلکی/ویجی (ایشان خاطر) و پوجا (آنانیا پاندی) است که به خاطر شرایط و بنا به دلایلی در همان روزهای کودکی از هم جدا افتادند. پوجا که الان یک زن فاحشه است، در آستانه ۱۸ سالگی تصمیم تصمیم می گیرد با یک کیف پر از پول دزدی شب عروسی اش با یک مرد ۴۰ ساله که ساله در آرزوی ازدواج با پوجا بوده فرار کند. او به شکل کاملا اتفاقی با بلکی که الان راننده یک تاکسی زرد و مشکی است در بمبئی است برخورد می کند. بلکی برای خودش یک سری قوانین دارد. بلکی حاضر می شود راننده پوجا شود و او را به آزادی برساند و درمقابل پوجا نیمی از پولی که دزدیده را به او بدهد. بعد از این توافق این دو دوست قدیمی درگیر یک سری تعقیب و گریزها با خلافکار که دنبال پوجا هستند و پلیس هایی که دنبال خلافکارها هستند می شوند.

بیوگرافی ایشان خاطر

ایشان خاطر بازیگر جوان و خوش آتیه سینمای هند یکم نوامبر سال ۱۹۹۵ در بمبئی به دنیا آمده است. ایشنا پسر دو بازیگر هند نیلیما عظیم و راجش خاطر است. مادر و پدر او در سال ۱۹۹ ازدواج کردند و در سال ۲۰۰۱ از هم جدا شدند. شاهد کاپور بازیگر مشهور و شناخته شده بالیوود برادر ناتنی اوست. شاهد کاپور پسر نیلیما عظیم از ازدواج اولش با پانکاچ کاپور است. ایشان خودش را فردی توصیف می کند که برای ارزش های طبقه متوسط خودش ارزش قائل است. او می گوید در خانه ای رشد کرده که غنی از فرهنگ و هنر و سینما بوده و از همین رو او روی خودش کار کرده تا بتواند به یک آرتیست تبدیل شود. او در مدرسه بین المللی «بیلابونگ» در جوهو درس خواند و همچنین در اکادمی «شیامک دوار» حرکات موزون آموخت. قد او ۱۷۳ سانت است و هندو مذهب می‌باشد.

او برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ در فیلم « Vaah! Life Ho Toh Aisi!» با بازی برادرش شاهد کاپور، جلوی دوربین رفت. در سال ۲۰۱۶ به عنوان دستیار کارگردان در فیلم « Udta Punjab» در کنار آبیشک چوبی کار کرد. او تجربه دستیار کارگردانی را در سال ۲۰۱۷ با فیلم « Half Widow» تکرار کرد. او در سال ۲۰۱۷ بازیگری را به طور حرفه ای با فیلم « Beyond the Clouds» به کارگردانی مجید مجیدی آغاز کرد. او در این فیلم نقش «امیر» یک پسر موادفروش را بازی کرد و کاریزمای او جلوی دوبین از نگاه منتقدین نوید دهنده موفقیت او در آینده کاری اش بود. او موفق شد جایزه بهترین بازیگر تازه وارد را از جشنواره فیلم فیر دریافت کند.
فیلم عاطفی درام «Dhadak» در سال ۲۰۱۸ دومین فیلم جدی این بازیگر جوان به تهیه کنندگی کارن جوهر بود. ایشان در این فیلم با جانوی کاپور همبازی شد. داستان این فیلم در مورد عشق میان یک دختر و پسر در یکی از روستاهای راجستان است که ارتباط و ازدواج آنها با مخالفت سیاسی خانواده ها مواجه می شود و در پایان فیلم کاراکتر ایشان به خاطر این اختلافات کشته می شود. این فیلم در گیشه موفق عمل کرد.

در سال ۲۰۲۰، خاطر در یک مینی سریال به نام «A Suitable Boy» که اقتباسی از یک رمان با همین عنوان به نگارش ویکرام ست بود بازی کرد. او در این پروژه با تابو همبازی شد. این سریال در شش قسمت از « BBC One» پخش شد. او به خاطر رمانس و عشق میان یک پسر جوان و یک زن میانسال جذب این کار شد و امیدوار بود این کار بتواند نگاه ناخوشایند جامعه به این نوع روابط را تغییر بدهد. او در ایفای این نقش بسیار کاریزماتیک ظاهر شد.
تازه ترین فیلم منتشر شده از این بازیگر توانمند هندی «خالی پیلی» نام دارد که در آن با آنانیا پاندی همبازی شده و توانسته اند بازخوردهای بسیار خوبی بگیرند. فیلم بعدی ایشان یک اثر کمدی ترسناک به نام «Phone Bhoot» است که در آن با کاترینا کایف همبازی است. ایشان قرار است در فیلم دیگری که در خصوص جنگ هند و پاکستان در سال ۱۹۷۱ است نقش فرمانده تانک ارتش را بازی کند.

ایشنا خاطر مجرد است. او مدتی با آیشا کاپور بازیگر بالیوود رابطه داشت. همچنین سر فیلمبرداری فیلم « Dhadak» رابطه نزدیکی با همبازی‌اش در این فیلم، جانوی کاپور (دختر سری دیوی) پیدا کرد که زمزمه‌هایی در مورد رابطه آنها تا مدتها شنیده می‌شد.

صفحه اینستاگرام ایشان خاطر ۱٫۳ میلیون فالوئر دارد. آدرس اینستاگرام او:
https://www.instagram.com/ishaankhatter/?hl=en

بیوگرافی آنانیا پاندی

آنانیا پاندی بازیگر جوان، پرانرژی و خوش آتیه سینمای هند است. او ۳۰ اکتبر سال ۱۹۹۸ میلادی متولد شد. چانکی پاندی بازیگر شناخته شده نقش‌های منفی و کمدی دهه ۹۰ پدر اوست. یک خواهر کوچکتر از خود دارد. او در سال ۲۰۱۷ از مدرسه بین المللی «دیروبهای امبانی» فارغ التحصیل شد. او در سال ۲۰۱ با فیلم تینیجری «دانش‌آموزان سال۲» به تهیه کنندگی کارن جوهر وارد سینما شد. او در این فیلم با تایگر شروف و تارا سوتاریا همبازی شد. پتانسیل او در این فیلم که نظرات منفی از سوی منتقدین کسب کردو در گیشه شکست خورد دیده شد. آنانیا موفق شد جایزه بهترین بازیگر تازه وارد را از جشنواره فیلم فیر به خاطر بازی در این فیلم دریافت کند. پس از آن در سال ۲۰۱۹ در فیلمی تحت عنوان « Pati Patni Aur Woh» که اثری بازسازی شده بود مقابل کارتیک آرین قرار گرفت. این فیلم فروش خوبی در گیشه داشت.

او در این فیلم نقش یک منشی را بازی کرد که با یک مرد متاهل وارد رابطه می شود. فیلم سوم آنانیا پاندی یک اثر مفرح به نام «خالی پیلی» است که چند روز از انتشار آن در فضای اینترنتی می گذرد و توانسته نظرات را جلب کند. آنانیا پاندی در حال حاضر مشغول بازی در اثر عاطفی درام در کنار دیپیکا پادوکن و سیدانت چتورودی است. این فیلم هنوز عنوانی ندارد. همچنین قرار است با بازیگر مشهور و مطرح سینمای جنوب هند، ویجی دیوراکوندا همبازی شود. آنانیا توانسته نظر بسیاری از فیلمسازان هند را به خود جلب کند و بسیاری از این فیلمسازان خواستار همکاری با این ستاره نوظهور سینمای هند هستند. آنانیا پاندی مجرد است. مدتی حواشی بسیاری درمورد رابطه او با کارتیک آرین وجود داشت. صفحه اینستاگرام این بازیگر جوان ۱۴٫۷ میلیون فالوئر دارد.
آدرس اینستاگرام آنانیا پاندی: https://www.instagram.com/ananyapanday/?hl=en

کاترینا کایف

کاترینا کایف، بازیگر درجه یک هندی و کارگردان کار بلد بالیوود، علی عباس ظفر به زودی در یک اثر سوپرقهرمانانه با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این فیلمساز مطرح هندی در یکی از گفتگوهای تازه خود اظهار داشته که درصدد ساخت یک فیلم سوپرهیرو طوری است و به همین خاطر همکاری با یک تیم بین المللی و همچنین محدودیت رفت و آمد به خاطر پاندمی کرونا موقتا در دبی سکونت دارد و این پروژه برایش اثری بسیار خاص است.
درواقع چند ماه قبل بود که خبر همکاری کاترینا کایف با دوست صمیمی اش علی عباس ظفر برای یک اثر سوپر هیرو طوری رسانه‌ای شد و این خبر طرفداران کاترینا را به وجد آورد و از همان موقع کنجکاوی‌ها در خصوص جزئیات این فیلم برانگیخته شد.

علی عباس ظفر به تازگی در گفتگو با «هندوستان تایمز» در خصوص این فیلم صحبت کرده و اعلام کرده که کاترینا به لحاظ فیزیکی در حال آماده شدن برای کاراکترش در این فیلم است که قرار است در دو بخش متفاوت فیلمبرداری شود. او همچنین اظهار داشت اگر شرایط موجود با توجه به پاندمی کرونا اجازه بدهد در ماه پانویه ۲۰۲۱ فیلمبرداری این فیلم آغاز خواهد شد و تا قبل از این تاریخ کاترینا کایف دیگر تعهدات کاری‌اش را به پایان خواهد رساند. کاترینا فیلم دیگری به نام «Sooryavanshi» به کارگردانی روهیت شتی را در دست دارد که در آن با اکشی کوماره همبازی شده است. این بازیگر مشهور هندی همچنین اعلام کرده در فیلم دیگری به نام « Phone Bhoot» به کارگردانی سیدانت چتورودی را در دست دارد که در آن با ایشان خاطر همبازی است. کاترینا در طول مدت قرنطینه در خانه بود و عکس های متعددی در اینستاگرام از خودش منتشر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا