چهره هاسلبریتی خارجی

ملاقات داوطلبانه کوین اسپیسی با ماموران اسکاتلندیارد

دو ماه پس از مصاحبه ابهام‌آلود پلیس انگلستان با خبرنگاران فاش شد

مجله اینترنتی کولاک، مترجم: پرویز فغفوری آذر

دیروز برای اولین بار فاش شد که کوین اسپیسی، بازیگر معروف و برنده جایزه اسکار که متهم به آزار جنسی شده، دو ماه قبل، در ماه می، در امریکا با تیمی از ماموران اسکاتلندیارد ملاقات کرده و درباره اتهام‌های مختلفی که به او زده شده، به سوالات آنها جواب داده است.

براساس گزارش‌های منابع خبری ملاقات کوین اسپیسی با ماموران پلیس انگلستان به صورت داوطلبانه بوده و احضاریه‌ای در کار نبوده است. هنوز معلوم نیست این ملاقات برای بررسی کدام پرونده و در چه مورد بوده است.

دفتر اسکاتلندیارد در لندن

بنابه اعلام اسکاتلندیارد کوین اسپیسی ۵۹ ساله در ۶ پرونده آزار جنسی در انگلستان از سال ۱۹۹۶ تا سال ۲۰۱۳ مورد اتهام قرار گرفته است. او تاکنون تمامی اتهامات مطرح شده را رد کرده است.

دو ماه پیش یکی از سخنگویان اسکاتلندیارد در مصاحبه‌ای به طور مبهم با اشاره به این ملاقات گفته بود: «با مردی در امریکا درباره برخی اتهامات مصاحبه‌ کرده‌ایم اما او هنوز به عنوان متهم جوابگوی سوالات ما نیست. او به طور داوطلبانه در این ملاقات حضور یافت و سوال و جواب ما و این شخص هنوز ادامه دارد.»

در آن زمان یکی از خبرنگاران حدس زد که فرد مورد اشاره سخنگوی اسکاتلندیارد، کوین اسپیسی است و در این مورد سوال کرد اما سخنگوی اسکاتلندیارد از پاسخ مستقیم به این سوال طفره رفت.

این بازیگر ۱۷۸ سانتیمتری به خاطر بازی‌های درخشانش در سال ۱۹۹۶ در دو فیلم درخشان «مظنونین همیشگی» (به کارگردانی برایان سینگر که اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را گرفت) و «هفت» (همراه با براد پیت و مورگان فریمن) در سینما معروف شد. او ‌در سال ۲۰۰۰ به خاطر بازی در فیلم «زیبایی امریکایی» اسکار بهترین بازیگر مرد را گرفت.

مظنونین همیشگی

اسپیسی در تلویزیون هم با بازی در سریال مشهور «خانه پوشالی» ساخته نتفلیکس توانایی خود را بار دیگر به رخ کشید و در سال ۲۰۱۵ به خاطر بازی در همین سریال موفق به دریافت گلدن گلوب شد.

همراه با رابین رایت در «خانه پوشالی»

کارنامه هنری او پر از جوایز گوناگون است اما از دو سال پیش که همزمان با طرح اتهام آزار جنسی به همجنس‌گرا بودن خود اذعان کرد، قراردادهایش توسط کمپانی‌های فیلمسازی لغو شد و حتی آخرین فصل «خانه پوشالی» هم بدون او تولید و پخش شد که کمترین میزان تماشاگر را در تمام فصل‌های این سریال داشت.

آخرین فصل «خانه پوشالی»

کمپانی سازنده فیلم «تمام پول‌های دنیا» هم پس از این اتهام‌ها، تمام صحنه‌هایی که با حضور اسپیسی فیلمبرداری شده بود را حذف کرد، نقش او را به کریستوفر پلامر داد و صحنه‌های بازی اسپیسی مجددا با حضور پلامر فیلمبرداری شد.

او سال‌ها بین انگلستان و امریکا تردد داشت و در لندن، لس‌آنجلس و نیویورک در صحنه‌های مختلف تئاتر، تلویزیون و سینما ظاهر می‌شد. اسپیسی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ نیز به عنوان مدیر هنری تئاتر ویکتوریای لندن فعالیت می‌کرد.

منبع: هالیوودریپورتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا