چهره هاسلبریتی ایرانی

مهدی هاشمی چطور با همسر دومش مهنوش صادقی آشنا شد؟+جدیدترین عکس ها

مجله اینترنتی کولاک: بعد از افشاگری مهنوش صادقی مبنی بر ازدواجش با مهدی هاشمی سوال این است مهدی هاشمی چطور با همسر دومش مهنوش صادقی آشنا شد؟ مهنوش صادقی نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون اذعان کرد که: مدت‌ها بود این موضوع را پنهان کرده بودیم، ‌اما اکنون احساس می‌کنم زمان مناسبی برای افشای آن است.

 

 

ماجرای آشنایی و ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی
ماجرای آشنایی و ازدواج مهدی هاشمی و مهنوش صادقی

همسر سابق مهدی هاشمی گلاب آدینه است که از هم یک دختر دارند و سال‌ها با یکدیگر زندگی و در چند کار سینمایی و تلویزیونی همبازی بوده‌اند.

گفته می شود این دو ذر جریان بازی در سریال دردسرهای عظیم با یکدیگر اشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتند. اما برخی از منابع نزدیک به این دو گفته اند آشنایی ذو طرف به قبل از بازی در این سریال باز می گردد.

مهنوش صادقی سال ۱۳۷۶ در سریال «کوه‌های سفید» برای اولین‌بار با مهدی هاشمی هم‌بازی شد و سال ۷۷ با سریال «جنگ ۷۷» به کارگردانی مهران مدیری دیده شد. صادقی مدتی بعلت برخی شایعات و حواشی در زندگی شخصی اش از سال ۱۳۸۰ تا ۸۹ دچار محدودیت بازی شد و حتی مدتی به خارج از کشور نیز رفت.

مهنوش در سال ۹۳ با سریال مستانه به کارگردانی مهیار عبدالملکی به تلویزیون بازگشت. اما مشهورترین اثر او حضور در سریال دردسرهای عظیم سال ۹۴ می باشد.
امروز مهنوش صادقی با انتشار ویدیویی اعلام کرد چند سالی است همسر رسمی مهدی هاشمی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا