چهره هاسلبریتی ایرانی

سرانجام شکایت طلبه آملی از مهناز افشار + ماجرای پیشنهاد مبلغ سنگین به حجت الاسلام دریاباری

سرانجام شکایت طلبه آملی از مهناز افشار چه بود؟ همچنین ماجرای پیشنهاد مبلغ سنگین به حجت الاسلام دریاباری شاکی مهناز افشار را اینجا بخوانید. دریاباری در گفتگویی اعلام کرد: این خانم بازیگر در صفحه شخصی خود بابت انتشار متن بسیار زننده که در مورد زنان ایرانی نوشته شده بود از من عذر خواهی کرد و با توجه به نگرانی مادر مهناز افشار، از پیگیری شکایت خود صرف نظر کردم.

سرانجام شکایت طلبه آملی از مهناز افشار
سرانجام شکایت طلبه آملی از مهناز افشار

چند نفر تلفنی و حضوری به من پیشنهاد دریافت مبلغ بسیار بالایی برای انصراف از پیگیری شکایت قضایی دادند؛ نمیدانم پیشنهاد پرداخت وجه از طرف مهناز افشار بود یا از طرف وکلای این خانم بازیگر.

محمد یاسین رامین شوهر مهناز افشار نیز اواخر سال قبل به آمل سفر کرد و در ملاقاتی با بنده تقاضای بخشش همسرش را داشت که من اعلام کردم فقط در صورت عذرخواهی او را می‌بخشم و هیچ پولی هم از این بابت نمی‌خواهم.

در همین خصوص چندی قبل مهناز افشار وساطت تنابنده را نپذیرفت و عذرخواهی نکرد. احسان خاکزاد شاهاندشتی وکیل سید غفار دریاباری طلبه آملی درباره پرونده شکایت از مهناز افشار در صفحه شخصی خود نوشته بود:

«در این روز‌های محزون، سریال پایتخت به سرپرستی محسن تنابنده مسبب تحقق شعار خانه نشینی و تزریق لحظاتی شاداب به میلیون‌ها ایرانی شد.

به همین سبب قابل عرض است، درخصوص پرونده طلبه آملی، محسن تنابنده با دعوت از بنده در مدرسه ژاندارک تهران در دیداری که دوست عزیزم سینا قربانی (مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران) حضور داشتند بسیار کوشید با پادرمیانی و وساطت، رضایت طلبه آملی را بدست آورد، اما مهناز افشار نپذیرفت حتی طی تماس تلفنی از موکل عذرخواهی نماید.»

ماجرای شکایت دریاباری از مهناز افشار

روحانی ۴۶ ساله همدانی که مصطفی قاسمی نام داشت، روز شنبه هفتم اردیبهشت در نزدیکی یکی از حوزه‌های علمیه همدان به قتل رسید. روحانی مقتول، امام جماعت مسجد “حاج کربعلی” بود و در حوزه علمیه دامغانی همدان، به عنوان مسئول کتابخانه کار می‌کرد.

مردی به نام بهروز حاجیلو، در اینستاگرام مسئولیت این قتل را بر عهده گرفت. او پیشتر هم تصاویری از خود با اسلحه منتشر کرده بود و از تمایلش برای کشتن دیگران نوشته بود.

نیروی انتظامی اعلام کرد که “قاتل روحانی همدانی” ، بعد از حدود ۲۰ دقیقه درگیری و تیراندازی در حاشیه شهر همدان کشته شده است. بر اساس این گزارش، او به محض دیدن ماموران نیروی انتظامی به سوی آنها تیراندازی کرده است.

چهار نفر از همراهان قاتل طلبه همدانی هم دستگیر شدند. نیروی انتظامی استان همدان امروز دهم اردیبهشت ماه اعلام کرد ۳۲ نفر از افرادی که برای حمایت از بهروز حاجیلو (متهم به قتل روحانی در همدان) در صفحه شخصی او پیام گذاشته بودند، شناسایی و دستگیر کرده است.

افشار در توییتی که بعدتر پاک کرد به توییت دیگری که ظاهرا به یک روحانی منتسب بود و از زنان ایرانی خواسته بود صیغه نیروهای حشد شعبی بشوند، اعتراض کرده بود و نوشته بود چرا هیچ‌کس به این توییت پاسخی نمی‌دهد.

بعد از انتشار خبر قتل طلبه همدانی، هشتگ‌های مختلفی علیه مهناز افشار در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت. برخی کاربران اصولگرای تندرو یکی از توییت‌های خانم افشار را با استناد به گفته‌های نزدیکان قاتل، زمینه‌ساز قتل این طلبه دانستند و خواستار برخورد قضایی و محاکمه خانم افشار شدند.

در شبکه‎های اجتماعی، کلیپی منتشر شد از شخصی روحانی که از عکسش در اکانتی که درباره صیغه زنان ایرانی توییت کرده بود، استفاده شده بود. او در این کلیپ، توییت مذکور را غیر اخلاقی خوانده و گفته اکانتی که این توییت را منتشر کرده جعلی است؛ با اسمی ساختگی و عکسی که متعلق به اوست. برخی کاربران معترضند که چرا مهناز افشار با بازنشر یک توییت جعلی و تحریک اذهان مخاطبان چنین فضایی ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا