چهره هاسلبریتی ایرانی

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست ؟ | بیوگرافی میترا ابراهیمی + عکس

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست ؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی میترا ابراهیمی همچنین عکس و اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. جدایی پیمان قاسمخانی از بهاره رهنما بعد از ازدواج رهنما و عکس های وی با هسر جدیدش در فضای مجازی حسابی پر سر و صدا شد. در این مدت اما قاسمخانی سعی کرد کمتر در محافل ظاهر شود و بیشتر تمرکز خود را روی فیلمسازی گذاشت. از چند وقت قبل در عکس های این نویسنده و کارگردان سینما شخص ثابتی دیده می شود.

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست
میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی کیست

این شخص میترا ابراهیمی نام دار و گفته می شود او روانشناس بالینی است. درباره میترا ابراهیمی اطلاعات زیادی به بیرون درز پیدا نکرده است. او البته فاصله سنی زیادی با پیمان قاسمخانی دارد. گفته می شود این دو چندی قبل با یکدیگر ازدواج کرده اند و مراسم آنها بی سر و صدا برگزار شده است.

میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۹، دکتر روانشناس و مستندساز، دارای مدرک تحصیلی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است. میترا ابراهیمی بعد از پایان تحصیلاتش در رشته روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ، اکنون چند سالی است که در زمینه روانشناسی مشغول است. مطب مشاوره ایشان با شماره کلینیک ۲۲۹۱۶۱۱۴ می باشد. وی علاوه بر پزشکی ، در زمینه حمایت از حیوانات نیز فعالیت دارد و گیاهخوار است.

ابراهیمی در کنار مشاور روانشناس بودن، مدتی است که وارد حرفه مستندسازی و کارگردانی شده است و اولین مستند خود را به نام کامی بر اساس زندگینامه فروغ فرخزاد و پسرش کامیار شاپو ساخت.

مستند کامی اولین کار حرفه ای خانم ابراهیمی بود که ابتدا با نام فرزند تنها کلید خورد و توسط سایت حامی جو معرفی شد . پخش تیزر کامی باعث شد تا او عوامل ساخت این مستند را پیدا کند و با پیمان قاسمخانی آشنا شود.

پیمان قاسم خانی زاده ۳۰ دی‌ ۱۳۴۴ خورشیدی است. پیمان قاسم خانی فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. پیمان قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و یا سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. همچنین پیمان قاسم خانی،برادر مهراب قاسم خانی فیلمنامه نویس و طراح صحنه و لباس است.

قاسمخانی در سال ۱۳۷۰ به مرکز آموزش فیلمسازی قدم نهاده و دوره فیلم‌نامه‌ نویسی را در این مرکز گذرانده و بعد از گذراندن این دوره در مرکز آموزشی و فیلمسازی فردوس به نگارش فیلم‌نامه روی آورد. او گفته است شاید تنها فیلمنامه نویسی در سینمای ایران باشم که بدون آشنایی با سینما گران و بدون واسطه وارد این حرفه هنری شده ام کما اینکه اکثر فیلمنامه نویسان با وجود آشنایی در سینما وارد این حرفه می شوند.

تعدادی از فیلم‌نامه‌های او عبارتند از: “من زمین را دوست دارم”‎ ، “مارمولک” ، “بوی خوش زندگی” و فیلم‌نامه “هتل” را نیز برای خانم برومند نوشته است. پیمان قاسمخانی در بیشتر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان فیلم‌نامه نویس و یا سرپرست نویسندگان فعالیت داشته، و او را در اغلب آثارش یاری رسانده است. اغلب منابع بر این باورند که پیمان قاسمخانی با متن های جالب و زیبایی که برای فیلم “پاورچین” مهران مدیری نوشته او را به عنوان یکی از طنز ساز های خوب مطرح کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا