چهره هاسلبریتی ایرانی

میثم رحیم پور خواننده برنامه عصر جدید در ۴ فروردین ۹۸ کیست؟

مجله اینترنتی کولاک؛ سید امید صادقی

شاید یکی از فاکتورهای مثبت برنامه عصر جدید این باشد که در این برنامه استعدادها در هر حوزه ای می توانند شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنند.هر چند که همین موضوع برای داورانی که قطعا در تمام زمینه ها قدرت تشخیص و تصمیم گیری ندارند یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می شود.

میثم رحیم پور+ برنامه عصرجدید
به هر در برنامه دیشب یکی از شرکت کنندگان که از شهرستان آمل به برنامه آمده بود میثم رحیم پور نام داشت.
او که عاشق خوانندگی بود با شوق فراوان به مسابقه آمده بود تا از داوران رای مثبت بگیرد و با اجرای یک ترانه کار خود را به نمایش گذاشت.
البته با توجه به سختگیریهای آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی که در پاره ای اوقات بیش از حد به شرکت کنندگان در مسابقه گیر می دهند پیش بینی می شد که اجرای میثم از این دو داور نمره منفی بگیرد اما در کمال تعجب عظیمی نژاد و حسینی رای مثبت دادند و حیایی و نونهالی هم رای مثبت به رحیم مور دادند تا این خواننده جوان کاملا سورپرایز شود.
ضمن اینکه در پایان اجرای او بشیر حسینی به میثم گفت که اجرای شما من را به یاد زنده یاد ناصر عبداللهی انداخت و این حرف او کافی بود تا میثم هم احساساتی شود و در مقابل داوران و حضار گریه کند و بگوید که با تمام ترانه های مرحوم عبداللهی خاطره دارد.او همچنین گفت که در زندگی دردها و سختی های فراوانی متحمل شده و تنها چیزی که باعث شده درد او شنیده شود فقط صدایش و ترانه هایش بوده است.
علیخانی هم پس از اشک ریختن میثم خطاب به داوران و حضار گفت:باور کنید این گریه ها به وجود من ارتباطی ندارد اما همین که یک بچه مازندران اینقدر خالصانه احساس درونی خودش را بروز می دهد جای تقدیر دارد و تشویقش کنید.
اما در پایان اجرای میثم تنها چیزی که کار خوب او را کمرنگ کرد اجرای یک ترانه محلی بود که به درخواست رویا نونهالی انجام شد اما اجرای ضعیف رحیم پور که البته پس از رای داوران بود نیمه تمام ماند و در همان ابتدا آریا عظیمی نژاد به میثم گفت: من به تو توصیه میکنم کلا ترانه محلی نخوان!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا