اخبار داغسیاسی

میزان تلفات و خسارات در حمله گروه جیش العدل به خوردرو سپاه در زاهدان + ویدیو

میزان تلفات و خسارات در حمله گروه جیش العدل به خوردرو سپاه در زاهدان به همراه ویدیو همچنین جزئیات حمله این گروه تروریستی و انفجار خودرو سپاه. برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی روستای گلوگاه واقع در بخش کورین در سیستان و بلوچستان خبر می‌دهند.

اخبار تایید نشده حاکی از اقدام تروریستی علیه یک خودروی نظامی است. گروه تروریستی جیش العدل مدعی شده است که در این عملیات تروریستی، مجتبی میر شکار فرمانده بسیج کورین را به شهادت رسانده و سه خودرو را منهدم کرده است.

در همین حال فداحسین مالکی نماینده زاهدان گفت: حمله تروریستی به خودروی سپاه تلفات جانی نداشت. این حمله از سوی گروهک تروریستی جیش الظلم هنگام عبور دو خودرو نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفته، اما تلفات جانی نداشته است.

دو بمب کنار جاده ای کار گذاشته شده بود که یکی از آنها هنگام عبور دو خودروی حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منفجر می شود.
به لطف خداوند این حمله تروریستی تلفات جانی نداشته و تنها فرمانده سپاه منطقه دچار جراحاتی شده است.

نماینده زاهدان با رد شایعه اسارت تعدادی از نیروهای سپاه در این حمله تروریستی گفت: این موضوع صحت ندارد.آقای مالکی افزود: گروهک تروریستی جیش الظلم با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را قبول کرده است.

حمله گروه جیش العدل به خوردرو سپاه
حمله گروه جیش العدل به خوردرو سپاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا