چهره هاسلبریتی ایرانی

تبلیغ آرام جعفری از کلینیک تخصصى پوست مو | میکاپ لایت آرام جعفری

میکاپ لایت آرام جعفری – آرام جعفری بازیگر ایرانی با منتشر کردن عکسی از خود از کلینیک تخصصى پوست مو تبلیغ کرد . با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

تبلیغ آرام جعفری از کلینیک تخصصى پوست مو

تبلیغ آرام جعفری از کلینیک تخصصى پوست مو

آرام جعفری نوشت :
به نظرتون آیا عشق حقیقى وجود داره؟
من که عاشقم…عشقتون جاودان راستى شما هم قلبتون تند تند میزنه؟ برام ( کلینیک ساعی )

میکاپ لایت آرام جعفری

عکس های جدید و زیبای آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

نظر آرام جعفری درباره ازدواج «به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.»

میکاپ لایت آرام جعفری

میکاپ لایت آرام جعفری

مادر آرام جعفری درباره خصوصیات وی می گوید: « آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشح-ال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا