چهره هاسلبریتی خارجی

نامزد آریانا گرانده خواننده آمریکایی کیست؟+ بیوگرافی کامل نامزد آریانا گرانده

مجله اینترنتی کولاک: نامزد آریانا گرانده مشخص شد! بسیاری از رسانه های معتبر آمریکایی فاش کرده اند آریانا گرانده خواننده جوان آمریکایی با «پیت دیویدسون» نامزد کرده است و قصد دارد به زودی مراسم عروسی مجللی برگزار کند. آریانا گرانده و پیت دیویدسون پیش از یان با یکدیگر دوست بودند و به هم علاقه داشتند. گرانده تابستان سال قبل از نامزد سابقش که یک خواننده رپ با نام مک میلر بود جدا شد.

 

نامزد آریانا گرانده خواننده آمریکایی
نامزد آریانا گرانده خواننده آمریکایی

این خبر البته به صورت رسمی اعلام نشده ولی مدیر برنامه های این ستاره موسیقی بصورت ضمنی این موضوع را تأیید کرد. این در حالی است که آریانا گرانده نیز در شبکه های اجتماعی خود با انتشار ایموجی های عاشقانه به ابراز احساسات طرفدارانش پاسخ داده و بسیار خوشحال است.

پیت دیویدسون نامزد آریانا گرانده کیست؟

پیت دیویدسون نامزد آریانا گرانده ۲۴ ساله بازیگر و کمدین جوان آمریکایی با حضور در برنامه تلویزیونی «زنده، شنبه شب» به اوج شهرت رسید و طرفداران زیادی به ویژه در میان دختران نوجوان دارد.

او چندی پیش در یک مهمانی شبانه آریانا گرانده را ملاقات کرد؛ این دوستی به تدریج به رابطه ای عاشقانه تبدیل شد و در نهایت به نامزدی رسید.

به گفته یکی از دوستان آریانا گرانده، این هنرمندان جوان تجربیات ناخوشایندی از روابط گذشته خود داشتند ولی رابطه کنونی همراه با عشق، تفاهم و درک متقابل است و به همین دلیل احساس خوشبختی می کنند.

پیت دیویدسون اخیرأ تصاویر آریانا گرانده را روی دستهای خود خالکوبی کرده تا میزان واقعی عشق خود را به او ثابت کند. حضور آنها در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد نیز بازتاب زیادی در نشریات هنری داشت و با واکنش های مثبتی در شبکه های اجتماعی همراه شد.

به این ترتیب آریانا گرانده که پس از حمله تروریستی به کنسرتش در شهر منچستر مدتی دچار افسردگی شده بود، روزهای خوشی را تجربه می کند و به دوران اوجش بازگشته است.

همه چیز درباره آریانا گرانده خواننده جوان آمریکایی

آریانا گرانده بوترا (Ariana Grande Butera)، که در صحنه‌های موسیقی او را با نام آریانا گرانده می‌شناسیم، وقتی تنها ۱۴ سال داشت، در سال ۲۰۰۸ اولین نمایش خود را در تئاتر برادوی اجرا کرد، پس از اجرای موفق این نقش، به او برای بازی در مجموعه تلویزیونی «ویکتوریوس» (Victorious)، پیشنهاد شد و مدتی بعد نیز به دنیای موسیقی راه پیدا کرد و این روز‌ها به یکی از پرطرفدارترین سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی با ۱۵۲ میلیون دنبال‌کننده، تبدیل شده است.

آریانا گرانده که از سمت مادر، تباری ایتالیایی دارد، در کنار تحصیل، به اجرای موسیقی نیز می‌پرداخت و اولین آلبوم او در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و این آلبوم در رتبه اول ترانه‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت. دومین آلبوم آریانا گرانده در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و این آلبوم نیز صدر جدول ترانه‌های موسیقی آمریکا را تصاحب کرد.

آریانا که تنها ۲۵ سال دارد، افتخار‌های زیادی در دنیای موسیقی را از آن خود کرده و انتخاب او از جانب مجله تایم در سال ۲۰۱۹ نیز از آینده‌ای درخشان‌تر برای آریانا گرانده خبر می‌دهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا