اخبار داغ

نام و عکس خلبان شهید حادثه سقوط بالگرد نیروی انتظامی در ارومیه

مجله اینترنتی کولاک: سقوط بالگرد نیروی انتظامی در ارومیه باعث شهادت یک خلبان و مجروح شدن چند سرنشین دیگر شد. این بالگرد در منطقه مرزی سیلوانا ارومیه سقوط کرده و بر اساس منابع محلی تاکنون دو نفر از نیروهای مرزبانی به شهادت رسیده‌اند. خلبان هلیکوپتر سقوط کرده، سرهنگ توحیدی مهر مجروح و کمک خلبان کاپیتان علی شهسواری شهید شد.

 

سردار ” مستاجران” با اعلام این خبر ، اظهار کرد: صبح امروز، یک فروند بالگرد هواپیمایی نیروی انتظامی هنگام جابجایی نیروهای مرزبانی، در ارتفاعات صعب العبور غرب کشور (منطقه دالامپر در استان آذربایجان غربی) به علت نقص فنی دچار سانحه شد.

وی گفت: در این حادثه، یک نفر از خلبانان شهید و ۳ تن دیگر از سرنشینان بالگرد نیز مجروح شدند که حال آنها نیز وخیم گزارش شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انتقال مجروحان به مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: حال دیگر سرنشینان این بالگرد خوب است. فرمانده هوا ناجا در خاتمه گفت: یک تیم کارشناسی به منظور بررسی علت نقص فنی بالگرد به منطقه اعزام می شوند.

همچنین دکتر بهرامی رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان غربی گفت: بلافاصله پس از دریافت خبر سقوط بالگرد نیروی انتظامی در کوه‌های دالامپر ارومیه ۵ دستگاه آمبولانس و ۱ فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

شهادت شهید شهسواری از سوی منابع محلی تایید و خلبان توحیدی مجروح و در حال انتقال به بیمارستان است، به دلیل صعب‌العبور بودن محل سقوط امکان استفاده از خودرو جهت انتقال مصدومان و شهدای احتمالی وجود ندارد.

بالگرد سقوط کرده متعلق به هواناجا بوده و بدلیل شرایط نامناسب جوی دچار سانحه شده است، دستگاه برف‌کوب به محل حادثه سقوط هلیکوپتر مرزبانی آذربایجان غربی در کوه‌های دالامپر بخش سیلوانای ارومیه اعزام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا