تلویزیون

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه تلگرامی عصر جدید + قوانین و اطلاعات تکمیلی

نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه تلگرامی عصر جدید به همراه قوانین و اطلاعات تکمیلی درباره مسابقه تلگرامی عصر جدید را اینجا بخوانید. تیم دست اندرکار برنامه عصر جدید با توجه به شرایط جدید پیش آمده و شیوع کرونا و عدم امکان ضبط برنامه با تماشاگران، مسابقه جدیدی را در فضای مجازی طراحی کرده است.

ثبت نام و شرکت در مسابقه تلگرامی عصر جدید
ثبت نام و شرکت در مسابقه تلگرامی عصر جدید

در متن این مسابقه نوشته شده:

سلام و درود خدمت همراهان گرامی چنل عصر جدید با توجه به ورود بیماری کرونا به کشور عزیزمون ما و همکاران تصمیم گرفتیم مسابقه ای برگزار کنیم.
شرح مسابقه به این صورت میباشد. شما هر گونه استعداد و هنری که دارید از خودتون در منزل کلیپ تهیه میکنید و برای ما ارسال میکنید و ما در چنل مسابقه عصر جدید کلیپ شما رو قرار خواهیم داد به آدرس: Asrejadidtv3@

تعداد آرای هر شرکت کننده بیشتر از دیگری باشد به مرحله بعدی صعود خواهد کرد و داخل این مسابقه ده نفر برنده داریم به ترتیب از یک تا ده که جایزشون از تعداد افراد شرکت کننده در مسابقه پرداخت میشه.

برای ورود به مسابقه و ثبت نام شما ۱۰۰۰۰۰ هزار تومان وجه نقد نیاز هست که هر مبلغی جمع بشود به نفر یک تا ده اهدا می شود. برای شرکت در مسابقه لطفا به ایدی زیر پیام دهید و هشتگ #مسابقه را تایپ نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا