نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای دریافت کارت سوخت یا کارت سوخت المثنی از مرداد ۹۸
با توجه به اجبار استفاده از کارت سوخت از مرداد ۹۸ بسیاری از متقاضیان در پی نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای دریافت کارت سوخت یا کارت سوخت المثنی خواهند بود. در همین خصوص شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با نحوه ثبت نام و مدارک لازم را در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد:
افرادی که در سامانه دولت همراه ثبت نام کرده اند و کارت سوخت آنها در باجههای معطله پست است، میتوانند با در دست داشتن کارت خودرو به یکی از دفاتر پستی مراجعه و کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
این اطلاعیه میافزاید؛ شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به هنگام دریافت کارت سوخت برابر نرخ مصوب مبلغ ۱۰ هزار تومان از متقاضیان دریافت خواهد کرد.
همچنین کسانی که کارت سوخت ندارند و تاکنون نیز درخواست صدور کارت سوخت نکرده اند؛ میتوانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ درخواست کارت سوخت کنند. جهت درخواست کارت سوخت مالک خودرو یا وکیل قانونی متقاضی باید با در دست داشتن مدارک هویتی مالک خودرو و وسیله نقلیه به مراکز پلیس+۱۰ مراجعه کند.
در این اطلاعیه مدارک هویتی مالک برای درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت برای اشخاص حقیقی یکی از مدارک شناسایی معتبر مالک وسیله نقلیه شامل اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند و یا گذرنامه وبرای اشخاص حقوقی معرفینامه رسمی از سازمان یا شرکت مربوطه با امضاء و مهر مجاز به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند و یا گذرنامه نماینده اعلام شده است. دارندگان وکالتنامه معتبر قانونی از مالک نیز میتوانند با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند و یا گذرنامه نسبت به دریافت خدمات مورد نیاز اقدام کنند.
دریافت لینک کوتاه این نوشته:
کپی شد! |