چهره هاسلبریتی ایرانی

نرگس محمدی و علی اوجی در کنار کسی که بانی ازدواجشان بود

نرگس محمدی بازیگر زن ایرانی می باشد که متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران است و هم اکنون ۳۴ سال دارد و فارغ التحصیل در رشته پرستاری است. او در سال ۱۳۹۶ با غلی اوجی ازدواج نمود.

علی اوجی بازیگر مرد ایرانی می باشد که متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ در تهران است و هم اکنون ۳۶ سال دارد و فارغ التحصیل در رشته کارگردانی سینما می باشد، از کارگردانی فیلم کوتاه شروع کرد، سپس مدیر برنامه و تهیه کننده موسیقی شد حالا کمدین و مجری هم می باشد.

محمدی مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود.او که در ابتدای ورود با اظهارنظر مدیری مبنی به حاشیه‌ساز بودن او روبرو شده بود،‌ گفت: «درگیری لفظی و چیزهایی از این دست که گفتید واقعا برای من اتفاق نیفتاده و وجود نداشته است.»

او همچنین در پاسخ به این سئوال که چرا در سن ۳۲ سالگی ازدواج نکرده است، چنینپاسخ داد: « تا سن ۲۴ و ۲۵ سالگی خواستگار داشتم، از ۲۵ سالگی به بعد دیگر خواستگار نداشتم و به خصوص از وقتی وارد حرفه بازیگری شدم که دیگر اصلا خواستگار ندارم.فکر می‌کردم معروف شوم یک اتفاقی می‌افتد و یکی در خانه را می‌زند، اما باز هم کسی نیامد.»

علی اوجی ۳۴ ساله در اردیبهشت ۹۶ با نرگس محمدی که ۱۳ ماه از او بزرگتر است ازدواج کرد، مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

و در آخر عکس این زوج را کنار مهران مدیری که بانی ازدواجشان بود را مشاهده می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا