چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی نسیم ادبی مهمان برنامه دورهمی+ عکس

مجله اینترنتی کولاک: نسیم ادبی مهمان امشب برنامه دورهمی ۲۳ بهمن ماه ۹۸ بازیگر تائتر و تلویزیون در سریال برادر جان ایفاگر نقش عاطفه است. وی در شانزدهم شهریور سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد.

نسیم ادبی

نسیم ادبی فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و هرچند از سال ۷۲ فعالیت هنری خود را شروع کرده و البته خوش درخشیده‌ است اما اوج شهرت او با سریال خانگی شهرزاد بود. او در این سریال نقش خواهر شهرزاد شخصیت اصلی داستان را بازی می‌کرد. بازی جذاب او در نقش زنی  عامی که به پیشرفت‌های خواهر پزشک خود حسادت می‌کند و گاهی حسادتهایش برای او دردسر ساز هم می‌شود توانست نسیم ادبی را به یک ستاره تبدیل کند.

فعالیت های هنری نسیم ادبی

نسیم ادبی اولین فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ با تئاتر تنبور نواز به کارگردانی هادی مرزبان در تئاتر شهر شروع کرد و سالها در تئاتر تجربه گرانبهایی بدست آورد و به گفته خودش عاشقانه تئاتر را دوست دارد. حضور درخشان نسیم ادبی در سریال شهرزاد و چند فیلم و سریال دیگر به دلیل تجربه زیادش در حوزه تئاتر  و تسلطش بر بازیگری است .

او تجربه های خیلی کوتاه در سال ۷۵ در چند سریال داشت که چندان موفق نبود بعد در سال ۷۸ وارد دانشگاه شد و بصورت جدی از سال ۷۹ – ۸۰ با تئاتر رند خلوت نشین که در تالار وحدت اجرا شد در این عرصه حضور پیدا کرد.حضور جدی او در تلویزیون سال ۸۶ با سریال حلقه سبز بود.

نسیم  ادبی در سال ۷۶ با فیلم زندگی وارد سینما شد و بعد از چندین تجربه تلویزیونی و سینمایی که دیده نشد در سال ۹۳ با سریال شهرزاد در شبکه خانگی به شدت به شهرت رسید.

او با ابراهیم ثابتی یکی از هنرمندان به نام عرصه موسیقی تائتر ازدواج کرده‌ است و زندگی بسیار خوبی با او دارد.

او در سال ۱۳۸۳ در نمایش شمس پرنده که بازیگر بود با ابراهیم ثباتی آهنگساز این نمایش آشنا شد و بعد از چند سال آشنایی در سال ۱۳۸۸ با هم ازدواج کردند.

نسیم ادبی+ابراهیم ثباتی

نسیم ادبی می‌گوید دلیل اصلی که با  ابراهیم ثاتبی ازدواج کرد خونگرم بودن ابراهیم و ثابت قدم بودن در اعتقاداتش است  او می‌گوید:ابراهیم معاشرتی و خونگرم است دلش می‌خواهد به همه کمک کند وخیلی با حوصله با دیگران برخورد می‌کند. ما حرف‌ های زیادی برای گفتن با هم داشتیم و داریم و از همان ابتدای آشنایی‌ مان حس کردم می‌ توانم خیلی چیزها از او یاد بگیرم و واقعا هم از زمان آشنایی‌ مان تا به حال خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ ام.

نسیم ادبی  خوانندگی را هم به صورت حرفه‌ای دنبال کرده‌ است.  او دوره آواز را زیر نظر خواننده زن حوروش خلیلی گذراند و بعد در گروه وصل یار مدتی همخوانی کرده است. هرچند آلبومی ندارد اما خوانندگی را رها نکرده و هر روز تمرین می کند.

از دیگر فعالیت‌های نسیم ادبی تدریس در کارگاههای بازیگری است. او در بیشتر کارگاههای معروف بازیگری کلاس دارد و تدریس می‌کند و پیشنهادش به شاگردانش همیشه این است که بازیگری را از تئاتر شروع و سختی کار در تئاتر را قبول کنند چرا که آنها را زبده خواهد کرد.

منبع: دوات آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا