چهره هاسلبریتی ایرانی

نقش کاوه آفاق خواننده پاپ در سریال خانه امن + عکس و بیوگرافی کاوه آفاق

نقش کاوه آفاق خواننده پاپ در سریال خانه امن به همراه عکس و بیوگرافی کاوه آفاق همچنین اطلاعاتی درباره بازی او در سریال خانه امن را اینجا بخوانید. کاوه آفاق خواننده پاپ در مجموعه تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی به عنوان بازیگر حضور دارد.

کاوه آفاق خواننده پاپ
کاوه آفاق خواننده پاپ

کاوه آفاق خواننده و آهنگساز پاپ در «خانه امن» تازه‌ترین سریال احمد معظمی ایفای نقش می‌کند تا نخستین تجربه بازیگری‌اش در قابِ تلویزیون را تجربه کند. او که پیش از «خانه امن» در فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی نقش اول این اثر را بازی کرده، حالا در دومین تجربه بازیگری خود نقش یک «قاچاقچی ارز» را ایفا می‌کند.

این دومین همکاری ابوالفضل صفری با کاوه آفاق است و این خواننده جوان برای اولین بار در تلویزیون، تیتراژ سریال «سارق روح» را به تهیه‌کنندگی صفری خوانده بود. کاوه آفاق خواننده، ترانه سرا و آهنگساز قطعه‌های معروفی چون «شال»، «اتاق آبی»، «عطر تو»، «قصه زیرزمین» و… است و چندین تجربه بازی در تئاتر را نیز دارد.

از آفاق چندین آلبوم موسیقی منتشر شده و همچنین کتاب مجموعه ترانه‌هایش تحت عنوان «تهران -۵۷» انتشار یافته که اولین کتاب ترانه راک فارسی است.

کاوه آفاق ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۲در تهران به دنیا آمده است. او خواننده راک به زبان فارسی و انگلیسی، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم کننده، و نوازنده گیتار الکتریک و همچنین بازیگر و نقاش است.

کاوه آفاق از کودکی به نواختن ساز گیتار کلاسیک پرداخت. از ۱۵ سالگی آغاز به نواختن گیتار الکتریک کرد و آن زمان بود که به موسیقی راک علاقه‌مند شد و از ۱۷ سالگی به آهنگسازی و ترانه‌سرایی پرداخت.

«پارت» نخستین گروهی بود که وی تأسیس کرد و با آن اولین اجرای زنده موسیقی خود را در ۱۸ سالگی و در دانشگاه خیام روی صحنه برد، سپس با گروهی به نام «کاویان» تا سال ۱۳۸۳ ده‌ها اجرا و کنسرت برگزار نمودند.

او در سال ۱۳۸۴ گروه راک ایرانی د ویز (The Ways) را پایه‌گذاری نمود و در سال ۱۳۹۰ با دلخوری و جنجال بسیار از آن را رها کرد.

او همچنین در کارنامه خود خوانندگی و آهنگسازی برای تئاترها[۵] و فیلم‌های بسیاری از جمله فیلم سینمایی رخ دیوانه مسابقه تلویزیونی ضد گلوله، سریال تلویزیونی شبکه”سارق روح”را دارد. او فارغ‌التحصیل رشته‌های معماری و علوم اجتماعی است.

پیش از این حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، قربان نجفی و پرویز فلاحی پور در «خانه امن» جلوی دوربین احمد معظمی رفته‌اند. بیش از ۸۰ درصد از «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی با نویسندگی حسین تراب نژاد و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تصویربرداری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا