رپورتاژ آگهی

نکاتی برای استفاده از عکس روی سنگ قبر

رپورتاژ آگهی

 

خرید سنگ قبر را باید یکی از چالش های بزرگ برای بازماندگان در نظر بگیریم که سبب می شود افراد یک عمر با تصمیم خود زندگی کنند. علاوه بر انتخاب خود سنگ قبر در طی چند سال گذشته، تصمیم گیری بر روی بهترین نوع حکاکی، عکس متوفی ها هم یک چالش جدید شده است. برای بسیاری از افراد، چاپ رنگی بر روی سرامیک و کاشی همراه، به دلیل زیبایی بیش از حدی که به ارمغان می آورد یک انتخاب بهینه بوده، ولی برای افراد دیگر استفاده از چاپ لیزری به دلیل طول عمر بالا و زیبای نوستالژیکی که دارد، تصمیم بهتری می باشد. در این مقاله قصد داریم برای شما مزیت عکس روی سنگ قبر را مورد بررسی قرار داده و کمک کنیم تصمیم بهتری را اتخاذ کنید.

چگونه عکس را روی سنگ قبر چاپ می کنند

 

شرکت های تولید سنگ قبر معمولا از دو روش بسیار متداول برای چاپ عکس بر روی سنگ قبر استفاده می کنند که هر یک از آن ها مزیت ها و معایب خاص خود را دارد. در بحث عکس چاپ بر روی کاشی، باید در نظر داشته باشید که حکاکی کاشی ها یکی از قدیمی ترین روش ها برای کارهای هنری به حساب می آیند، ولی امروزه سبک های قدیمی دیگر از میان رفته و بیشتر با استفاده از پرینترهای مدرن نسبت به چاپ اقدام می کنند. در این روش، تولید کننده، کاشی را بر اساس ابعاد سفارشی شما در داخل یک پرینتر قرار می دهد و سپس عکس متوفی در بالاترین کیفیت بر روی آن چاپ می شود. در روش دوم به جای کاشی از سرامیک استفاده می شود که نسبت به کاشی مقاومت پایین تری داشته و از نظر زیبایی، در سطح بالاتری قرار دارد. فرایند چاپ در هر دو گزینه مشابه بوده و هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند.

روش های نصب عکس روی سنگ قبر

پس از اینکه عکس شما بر روی کاشی چاپ شد، باید با استفاده از اسلوب ها و چسب های مخصوص، نسبت به نصب کاشی بر روی سنگ قبر اقدام کنید. بسیاری از تولید کنندگان به منظور این که کیفیت نصب بالا برود، معمولا از چسب های خاصی همراه با رزین استفاده می کنند که در این صورت مقاومت این سنگ قبر بالا رفته و از سوی دیگر سنگ قبر بسیار براق می شود.

 

تفاوت بین چاپ و حکاکی لیزری بر روی سنگ قبر

 

یکی از اصلی ترین سوال هایی که در حین خرید سنگ قبر برای بسیاری از متقاضیان پیش می آید، این است که چه تفاوتی بین چاپ رنگی و حکاکی های لیزری وجود دارد. به صورت کلی اگر بخواهیم بگوییم، در بحث حکاکی لیزری از دستگاه های سند بلاست و سی ان سی استفاده می شود، این در حالی است که در چاپ، تنها به یک پرینتر نیاز دارید که می تواند تمامی تسک های مورد نظر شما را در عرض چند دقیقه انجام دهد.

مجموعه سنگ بهشت همراه شما در خرید سنگ قبر

در صورتی که قصد خرید سنگ قبر و چاپ یا حکاکی عکس متوفی بر روی آن را دارید، مجموعه سنگ بهشت را باید به عنوان یکی از کامل‌ترین تولید کنندگان سنگ قبر در سرتاسر ایران معرفی کنیم که توانسته بهترین طرح‌های موجود در داخل کشور را اجرا نماید. مجموعه سنگ بهشت همراه با ارسال و نصب رایگان، شرایطی را فراهم آورده که می‌توانید از ضمانت مادام العمر این مجموعه بهره‌مند شده و در صورت ایجاد ترک و فرسایش، نسبت به ترمیم آن اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا