چهره هاسلبریتی ایرانی

نکاتی جالب درباره بنیامین بهادری مجری برنامه ماه ماه+بیوگرافی همسر و فرزندان

مجله اینترنتی کولاک: بنیامین بهادری مجری برنامه ماه ماه ویژه ماه رمضان ۹۸ است. این برنامه جایگزین ماه عسل شد که هر سال در همین ایام با اجرای احسان علیخانی روی آنتن شبکه ۳ سیما می رفت. برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین هر روز قبل از ازذان مغرب روی آنتن می رود.

بنیامین بهادری مجری برنامه ماه ماه
بنیامین بهادری مجری برنامه ماه ماه

آنچه باید درباره بنیامین و دو ازدواجش بدانید

بنیامین (وحید) بهادری ۱۸ شهریور سال ۱۳۶۱ در مجله جیحون تهران به دنیا آمد. کار اصلی بنیامین خوانندگی و آهنگسازی است اما او سابقه ترانه سرایی و بازیگری هم در کارنامه خود دارد.

بنیامین در یک خانواده سنتی متولد شد. او از کودکی علاقهٔ بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد. در ۱۹سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به ترانه‌سرایی می‌پرداخت و سپس به‌صورت حرفه‌ای آهنگ‌سازی را آغاز کرد. در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگرِ موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گلهای رنگین‌کمان» برای کودکان ساخت.

بنیامین سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد. وی تاکنون پنج آلبوم به نام‌های ۸۵ و ۸۸ ،۹۳، ۹۴ و ماه مهربون (در مورد محرم) عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز ارائه داده‌است. او تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زندهٔ برنامه پرداخته‌است.

وی در سال ۱۳۸۹ با «نسیم حشمتی» ازدواج کرد. همسر اول بنیامین متولد ۵ بهمن سال ۱۳۶۳ بود. این دو در ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ صاحب دختری به نام بارانا شدند. در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ بنیامین و نسیم و بارانا در حال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت ، دچار سانحهٔ تصادفی شدند و در این حادثه بنیامین همسر خود نسیم حشمتی را از دست داد.

 

بعد از مرگ همسرش، بنیامین به یاد او آهنگی با عنوان «یه خونه» را اجرا کرد و در سال ۱۳۹۴ با «شایلی محمودی» ازدواجش را به رسانه‌ها اعلام کرد بعد از نسین حشمتی، بنیامین با شایلی محمودی در آمریکا ازدواج کرد. این ازدواج اواخر اسفند ۹۴ انجام شد. این زوج در ۲۷ مهرماه سال ۱۳۹۶ صاحب پسری به نام «بن سان» و در ۱۱ آذر ۱۳۹۷ نیز صاحب پسر دیگری به نام «شایمین» شدند.

بنیامین بهادری مجری برنامه ماه ماه تا کنون ۵ آلبوم روانه بازار موسیقی کرده است. او همچنین تعداد زیادی تک آهنگ نیز ساخته و در فضای مجازی منتشر کرده است.

اولین تجربه بازیگری بنیامین در سال ۹۵ با فیل مسلام بمبئنی شروع شد، در این فیلم نقش مقابل وی را همسرش شایلی محمودی بازی می کند، او به زبان هندی تسلط دارد و حتی بنیامین خبر از مهاجرت خود به هندوستان را داده بود اما اینکار عملی نشد.

این خواننده درباره نام خود گفته است: «بنیامین اسم هنری نامی است که خانواده برایم انتخاب کرده است در واقع قرار بر این بوده که این نام به عنوان اسم شناسنامه ای ام ثبت شود اما به هر دلیلی این اسم توسط ثبت احوال به ثبت نرسید. پدرم اسم وحید را برایم انتخاب کرده اما از همان دوران کودکی بنیامین صدایم می کردند البته در مدرسه و دانشگاه من را با نام وحید می شناختند»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا