چهره هاسلبریتی خارجی

نکاتی درباره کرینا کاپور و دختر ناتنی‌ اش سارا علی خان + مصاحبه و عکس‌های خانوادگی

ترجمه: سمیرا فیض آبادی؛ در این مطلب نکاتی از زندگی کرینا کاپور و دختر ناتنی‌ اش سارا علی خان نوشته ایم. کرینا کاپور خان، بازیگر بی رقیب و جذاب بالیوود با دختر ناتنی‌اش، سارا علی خان رابطه بسیار خوبی دارد و این مسئله قابل کتمان نیست. سارا دختر سیف علی خان از ازدواج قبلی‌اش با آمریتا سینگ است که دو سال از ورود او به سینما می‌گذرد و بازیگری بسیار پرانرژی، پرتلاش و مستعد است و حالا یکی از بازیگران درجه یک و پرطرفدار بالیوود است و نشان داده که بازیگری در خون اوست.

کرینا کاپور و دختر ناتنی‌ اش سارا علی خان
کرینا کاپور و دختر ناتنی‌ اش سارا علی خان

سیف‌علی خان، پسر بازیگر کهنه کار بالیوود، شرمیلا تاگور،  از ازدواج اول خود با آمریتا سینگ که ۱۲ سال از او بزرگتر بود دو فرزند به نام‌های سارا و ابراهیم دارد. ابراهیم پسر سیف که شباهت بسیار زیادی به پدرش دارد، نیز تصمیم دارد حرفه بازیگری را به عنوان شغل خود در آینده دنبال کند اما ساراعلی خان به تازگی اعلام کرده که ابراهیم به این زودی وارد سینما نخواهد شد و فعلا باید روی تحصیلاتش متمرکز باشد.

سیف‌علی خان در سال ۲۰۱۲، بعد از ۵ سال رابطه با کارینا کاپور با او ازدواج کرد و در دسامبر سال ۲۰۱۶ صاحب یک پسر شدند که نام او را تیمور گذاشتند. تیمور محبوب‌ترین کودک شناخته شده هندی است که حتی عروسک او هم ساخته شده است.

به تازگی سارا در برنامه چت شوی کارینا که یکی از برنامه‌های پرمخاطب است حضور پیدا کرد. خیلی‌ مشتاق دیدن همکاری مشترک آنها برای یک فیلم هستند. سارا همیشه یکی از طرفداران کارینا بوده و با ازدواج پدرش با کارینا هیچ مشکلی نداشته و در جایی گفته بود:  «خوشحالی پدرم برایم مهم است و هرکس که پدرم در کنار او احساس شادی داشته باشد مرا هم خوشحال می‌کند.» در اینجا طرز فکر و اظهانظرهای جالب کارینا درمورد سارا علی خان را خواهید خواند…

سارا علی خان در برنامه پرخاطب «کافی ویت کارن» گفته بود که هیچ گاه کارینا را «مامان کوچک» یا «خاله کارینا» صدا نخواهد کرد و وقتی دلیل آن را از او پرسیدند او گفت که این حرف خود کارینا است و او به من چنین گفته: «تو خودت مادر داری و مادر خیلی خوبی داری و آن چیزی که من می‌خواهم این است که بتوانم برای هم دوستان خوبی باشیم. سارا که به تازگی در برنامه چت شوی کارینا کاپور با نام «What Women Want» حضور پیدا کرده بود قبل از شروع مصاحبه با خوشحالی در کنار او مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت. سارا بارها و بارها اعلام کرده یکی از طرفداران بزرگ کارینا است و هنوز باورش نمی‌شود که او نامادری‌اش است و کارینا در محافل مختلف درمورد رابطه دوستانه‌اش با سارا صحبت کرده است.

سارا یک زیبای باهوش است

ما کاملا با این اظهار نظر کارینا موافق هستیم. تاکنون تنها دو فیلم «کدارنات» و «سیمبا» از این بازیگر جوان اکران شده اما او توانسته قلب میلیون‌ها نفر را تسخیر کند و حالا خودش را آماده اکران فیلم سومش «لاو اج کال» می‌کند که این روزها درگیر برنامه‌های تبلیغاتی این فیلم است که قرار است روز ولنتاین اکران شود. کارینا در یکی از مصاحباتش گفته بود که سارا یک ترکیب بی نظیر از هوش و ذکاوت و زیبایی است.

سارا برای من مثل یک دوست خوب است

کارینا در یکی از مصاحباتش با مجله معتبر فیلم فیر اظهار کرده بود که سارا برای او مثل یک دوست خوب است و از  نوع رابطه‌ای که با او دارد  لذت می‌برد.

اولین ملاقات کارینا با سارا

کارینا در یکی از حضورهای متفاوتش در برنامه «کافی ویت کان» در مورد اولین ملاقاتش با سارا صحبت کرده بود. او گفت: «در یکی از برنامه‌های تبلیغاتی فیلم گاهی خوشی گاهی غم سارا که یکی از لباس‌های کاراکتر من در این فیلم را برتن داشت همراه مادرش آمده بود و می‌خواست مرا ببیند و می گفت که یکی از طرفداران بزرگ من است.»

سارا بازیگر بی نظیری است

کارینا در یکی از مصاحباتش درمورد سارا گفته بود که مطمئن است سارا بازیگر فوق‌العاده‌ای خواهد شد.

سارا، یک ستاره به دنیا آمده

کارینا همچنین، سارا را بازیگری خوانده که ستاره به دنیا آمده است. وقتی از کارینا در مورد فیلم اول سارا «کدارنات» قبل از اکران ان سوال شد کارینا مطمئن بود که این فیلم پرفروش خواهد شد. «کدارنات» اولین فیلم سارا بود که در آن با سوشانت سینگ راجپوت همبازی شده بود و مخاطبین استقبال قابل توجهی از این فیلم کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا