رپورتاژ آگهی

نکات انتخاب کلاس خصوصی آنلاین زبان

رپورتاژ آگهی

 

کلاس های آنلاین در سال های اخیر به صورت گسترده برای آموزش مورد استفاده قرار گرفته شده اند و امروزه با پیشرفت تکنولوژی در محیط های مختلف کلاس های آنلاین برای آموزش برگزار می شوند.

آموزش زبان آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از کلاس های زبان به شکل های مختلف به صورت آنلاین برگزار می شوند.

در این باره که یکی از دلایل آن شیوع بیماری کروناست باید به مواردی مهم توجه شود تا بتوانید بهترین کلاس آنلاین زبان را انتخاب کنید.

در این مطلب می خواهیم به نکاتی بپردازیم تا به ما کمک کنند تا بتوانیم یک کلاس زبان آنلاین خصوصی مناسب را پیدا کنیم.

 

چرا کلاس آنلاین زبان

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که کلاس های زبان آنلاین براساس شرایط افراد برای یادگیری زبان می تواند مفید و موثر باشد. در نتیجه با توجه به اینکه کلاس های آنلاین زبان شما را از محدودیت های زمانی و مکانی رها می کنند این ویژگی می تواند برای بسیاری از افراد مهم و کارآمد باشد.

کلاس های آنلاین زبان به زبان آموزان این امکان را می دهند که با هر استادی که دوست دارند اما شرایط حضور در کلاس حضوری را ندارند، کلاس را به صورت آنلاین برگزار نمایند.

کاهش هزینه های رفت و آمد و صرفه جویی در زمان نیز از جمله مزیت های کلاس آنلاین است. همچنین می توانید با فاصله های زمانی کوتاه تر و در برخی از مواقع فشرده تر کلاس های خصوصی زبان آنلاین را تجربه کنید و این موضوع برای برخی از افراد مهم می باشد.

 

ملاک انتخاب کلاس آنلاین زبان خصوصی

حال در این قسمت می خواهیم به این موضوع بپردازیم که یک کلاس آنلاین زبان خصوصی باید چه ویژگی هایی را داشته باشد تا بتوانیم بهترین بهره را از آن ببریم.

۱نحوه ارتباط در کلاس زبان آنلاین

مهم ترین مسئله در انتخاب یک کلاس زبان آنلاین خصوصی بحث برقراری ارتباط بین استاد و زبان آموز می باشد که این موضوع می تواند سطح کیفیت یک کلاس زبان آنلاین را مشخص کند. نحوه برقراری ارتباط باعث یادگیری زبان آموز می شود. اگر کلاس زبان آنلاینی دارای قابلیت برقراری ارتباط به صورت تصویری و صوتی نباشد یادگیری را برای زبان آموز مختل خواهد کرد.

۲ابزارهای آموزشی در کلاس زبان آنلاین

برای برگزاری یک کلاس زبان آنلاین نیازمند یک سری ابزارهای آموزشی کاربردی می باشیم، تا بواسطه آن ها اساتید بتوانند مسائل آموزشی را به خوبی و با بالاترین کیفیت به زبان آموز ارائه نمایند از جمله این موارد می توان به تخته کلاس،‌ امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش، امکان پخش فایل های صوتی و تصویری و همچنین نمایش فایل های نوشتاری مانند کتاب و یا تمرینات مختلف و غیره اشاره کرد.

از این رو با استفاده از ابزارهای کمک آموزشی در بستر کلاس آنلاین می توان آن کلاس را یک شبیه ساز بسیار مناسب برای کلاس های حضوری تلقی کرد.

۳دسترسی آسان در کلاس زبان آنلاین

توجه به این نکته که کلاس های زبان آنلاین بر روی چه پلتفرمی برگزار می شوند بسیار مهم می باشد. اگر شما برای حضور در کلاس زبان آنلاین نیاز به نصب نرم افزار خاصی داشته باشید که خود آن نرم افزار ممکن است بر روی برخی از سیستم های عامل پاسخ گو نباشد و یا اینکه این موضوع باعث شود تا کیفیت ارتباط کاهش یابد و شما را دچار دردسر نماید نمی تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

پس توجه به این موضوع که شما براحتی و با استفاده از روش های بسیار ساده و بدون نیاز به نصب نرم افزارهای پیچیده بتوانید در یک کلاس زبان آنلاین شرکت نمایید بسیار مهم است. برخی از کلاس های زبان آنلاین با استفاده از مرورگر های وب قابل دسترسی می باشند و برخی دیگر نیز با استفاده از یک سری نرم افزارهای کم حجم به شما امکان حضور در کلاس را با هر وسیله ای را فراهم می کنند در نتیجه قبل از انتخاب کلاس زبان آنلاین خود اطمینان حاصل کردن از این موضوع بسیار مهم می باشد.

۴پشتیانی کلاس زبان آنلاین

مطمئنا زمانی که شما می خواهید به واسطه اینترنت و به صورت آنلاین در کلاس زبان شرکت کنید ممکن است حتی با درصد پایین به یک سری مشکلات برخورد نمایید در نتیجه این موضوع پشتیبانی مستمر و پاسخ گو را نیازمند است. پس توجه به این موضوع می تواند برای مواقع اضطرار به شما کمک نماید تا بدون اتلاف وقت و سریع مشکل را برطرف کرده و در کلاس زبان آنلاین شرکت نمایید.

۵تجربه استاد زبان در تدریس آنلاین

تدریس آنلاین همانند تدریس در کلاس های حضوری روش ها و تکنیک های خاص خود را داشته و در نتیجه اساتید زبان نیز باید به روش های تدریس آنلاین مسلط بوده و با استفاده از این روش ها بتوانند به خوبی مطالب را به زبان آموز با ساده ترین و بهترین حالت منتقل کنند. در نتیجه تجربه و دانش اساتید در بحث تدریس آنلاین نیز بسیار مهم می باشد.

موارد گفته شده از جمله مهم ترین موارد انتخاب کلاس های زبان آنلاین خصوصی می باشند.

 

برگزاری کلاس های خصوصی زبان در آموزشگاه زبان دهخدا

در آموزشگاه زبان دهخدا کلاس خصوصی زبان برای هر زبانی از انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی تا روسی، چینی، عربی و دیگر زبان ها به صورت ویژه و با برنامه ریزی های دقیق به صورت پکیج های مختلف براساس نیاز و شرایط زبان آموزان برگزار می شوند.

این کلاس ها به صورت حضوری و آنلاین در تمامی سطوح برگزار می شوند و شما بعد از تعیین سطح می توانید در کلاس مناسب خود شرکت نمایید.

تمامی کلاس ها به صورت مکالمه محور زیر نظر اساتید مجرب و با استفاده از بهترین امکانات و منابع برگزار می شوند تا یادگیری برای تان لذت بخش و آسان شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا