چهره هاسلبریتی خارجی

هانده ارچل بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق کیست؟+ بیوگرافی و عکس

هانده ارچل بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی ایفای نقش می کند. او بازیگر نقش “کیمیا” در این فیلم است. تا قبل از این یک بازیگر مرد ترکیه ای مشهور نیز در این پروژه پر سر و صدا حضور پیدا کرده بود. “ابراهیم چلیکول” بازیگر مرد ترکیه ای در کنار سایر بازیگران در جدیدترین فیلم فتحی حضور دارد. شهاب حسینی در نقش شمس، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و حسام منظور دیگر بازیگران فیلم مست عشق هستند. این فیلم برشی از زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی و شمس تبریزی را روایت می‌کند.

هانده ارچل بازیگر ترکیه ای نقش کیمیا در فیلم مست عشق
هانده ارچل بازیگر ترکیه ای نقش کیمیا در فیلم مست عشق

سایر عوامل فیلم مست عشق عبارتند از:

تهیه‌کننده: مهران برومند، فیلمنامه‌نویسان: حسن فتحی و فرهاد توحیدی، جانشین تهیه‌کننده: شهرام زاهدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، دستیار اول و مدیربرنامه ریزی: فاتیح کُجا، مدیرتولید: تولگا توسون، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش، سرمایه‌گذاران: شرکت سیماریا (simarya film production) و شرکت ای. ان. جی (ENG yepim medya).


همچنین بخوانید:

ابراهیم چلیکول بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق کیست؟


زندگینامه هانده ارچل Hande Erçel

هانده ارچل Hande Erçel  در تاریخ ۲۳ نوامبر سال ۱۹۹۳ در منطقه زیبای باندیرما (Bandırma) شهر بالیکسر (Balıkesir) ترکیه بدنیا آمد. منطقه باندیرما در ترکیه به شهری معروف اســت که آنجا دختران زیبایی دارد.

وی در سال ۲۰۱۲ در مسابقات زیبایی در کشور آذربایجان شرکت کرده بود و در این مسابقات به عنوان دومی دست یافت.هانده بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفت و مشهور شد. البته وی قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) که از شبکه تی ار تی پخش شده بود نقش آفرینی کرده بود.

هانده در سریال Çılgın Dershane کارکتر مریم را بازی کرده بود.اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنری او را میتوان به سریال دختران آفتاب نسبت داد. در این سریال وی در نقش سلین حضور داشت و بازی در این نقش باعث شد تا به شهرت فراوانی برسد.

هانده شهرت فراوانی دارد و در اینستاگرام بیش از ۷٫۸ میلیون نفر فالوور دارد. با اینکه در بازیگری به جایگاه بالاتری رسیده است اما همچنان تلاش دارد تحصیلات تکمیلی خود را در کشور آمریکا طی کند. او به غیر از بازیگری و مدلینگ همچنین سفیر نام تجاری بسیاری از مارک های معروف از جمله Loreal پاریس ترکیه است.

هانده ارچل بازیگر ترکیه ای فیلم مست عشق از سال ۲۰۱۵ به مدت دو سال با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه رابطه عاشقانه داشت ولی در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند. او از سال ۲۰۱۸ رابطه جدیدی با مورات دالکلیج (Murat Dalkılıç) خواننده ترکیه ای شروع کرده است.


مطالب بیشتر در لینک بیوگرافی بازیگران ترکیه

عکس های هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر ترکیه ای در فیلم مست عشق
هانده ارچل بازیگر ترکیه ای در فیلم مست عشق

     

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا